Konec domškoly 

Alespoň pro zatím. 

Na základě domluvy našich skvělých učitelek a ředitelky nebudou muset holky být zkoušeny před komisí tří učitelů, ale stačí vyplnit závěrečné testy. Do zítra. Což je u May trochu háček, protože jsem počítala ještě s jedním měsícem na přípravu (a stejně nestíháme, holky to prostě doma flákají a já nemám ani možnost se jim věnovat tak, jak by bylo třeba, protože by mi mezitím znuďený Vincent zdemoloval dům). 

Tak držte palce. 

4 responses to “Konec domškoly 

  1. Jó, když přijde konec školního roku a testy, i z normální školy se stává domškola 🙂 Minulý týden jsme zamakali 🙂 Trochu jsem se zděsila, že by se jí třeba ty pololetky nevyvedly, a ona spadla na trojku z češtiny a čtyřku z matiky 🙂 Ve čtvrté třídě!! Já jsem tedy zvědavá, jak tu naši chytrou holku, která na vzdělávání dlabe už teď, budu motivovat. Kéž by všechny školy byly jako Summerhill….

      • Měli první rok známkování a asi 3 učitele. Nějak jsme to nikdo pořádně nepodchytil a ona stále žije v tom dojmu, že dvě chyby jsou super. Jenže ono to často znamená i dvojku nebo trojku, když je to kratší test… je to celý divný, to známkování…

      • Jo aha… No my měli od první třídy brutální známkování, ale teď je May už vytrénovaná…

Zanechat Odpověď

