Jak dál 

Aneb plány plány… 

Vracíme se 3.8., pokud se tedy nestane něco zásadního a nepoletíme dřív. Lev má docela tendenci to zabalit hned. Leze mu na mozek vedro a to, že tu nemá rodinu a kamarády (v rámci Evropy jsme se totiž dostali v nejhorším případě do Čech jednou za dva až tři měsíce). Navíc se přidaly nějaké zdravotní komplikace u jeho maminky. 

Já bych jela taky, protože marod režim je na budku. A uvařil se mi nový laptop, bude to na reklamaci. A nějak se mi nehojí ty prsty na levé ruce. Protože jsem s tím nikde nebyla, tak nevím, v jakém je to stavu… No a jo, taky se mi stýská, ale s tím už umím nějak fungovat, mám trénink (půl roku sama ve dvanácti, rok v šestnácti). 

Prodávám přes net postýlky dětí. Vincent se naučil spát místo s námi v ložnici s holkama v pokoji a nechci ho už vracet zpátky. Navíc se prakticky odplínoval i přes noc (ha, alespoň nějaký úspěch tady). 

Takže to bude zase palanda, na kterou se holky moc těší. Do pokoje necelých 12 m2 budu muset nacpat tři postele a dva stoly plus nějaké poličky a skříňky. 

Naší postel necháme v původním pokojíčku, ale budu tam muset ještě doplnit nějakou skříň na oblečení. 

V ČR budeme nejspíš do vánoc, s tím, že Lev bude dojíždět do Berlína. Do té doby musíme najít v Berlíně školu. Psala jsem email na pět škol, zatím ze tří odpověděli, že berou jen rodilé nebo mají plno. 

Pokud by to neklaplo, bude muset Lev i já hledat práci v Praze. Lev by chtěl učit… Tak uvidíme, stejně myslím, že u toho časem skončí. 

Jo a pokud to klapne a budeme všichni v Berlíně, čeká mě pak rekonstrukce koupelny (vykopnout vanu, místo toho pračku a druhé WC) , haly (vestavěné skříně na míru) a kuchyně (zgruntu, otázka jestli ze stávající kuchyně udělat ložnici a kuchyni dát do obýváku, tím uvolnit nejmenší pokojík -aktuální ložnice  pro Vince, nebo nechat na místě s tím, že se děti budou muset srovnat v jednom pokoji delší dobu). 

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Jak dál 

Zanechat Odpověď

