Lev vybírá něco k večeři 

Ve svém nejoblíbenějším stánku na místním trhu… Btw nevím, jak u nás to ovoce a zeleninu konzervují, protože tady to všechno vydrží max dva dny, pak se to začíná kazit. 

6 responses to “Lev vybírá něco k večeři 

  1. Jsem si tak představila ten díl z Divokých dějin (či jak se ten seriál pro děti o dějinách jmenuje) – jak se dvě ženský předháněly v tom, kdo má lepší exotické ovoce. Jedna banán a druhá ananas, tuším. Tak mi potom naskočila taková ta představa, jak se to tenkrát rozjelo a dodavatelé se začali pyšně předhánět v tom, kdo sem doveze jaké exotické ovoce či zeleninu, aby z toho byli ostatní paf. Jo, za jakou cenu… A to ještě spousta místních vůbec netuší, že to ovoce třeba na Srí Lance (ananas je pro mě jasný důkaz) chutná docela jinak 🙂

  2. Ten čas tak letí, dlouho jsem se u tebe nebyla podívat a vidím ty změny, ještě si počtu to ostatní. Životní styl, i místo se mně líbí moc. Místo k žití skvělé, myslím že jsi spokojena. Hodně štěstí a radosti. Anna

Zanechat Odpověď

