Vincent

měl včera svátek. Zašli jsme vybrat dárek (vybral si malého angličáka, oranžový mini cooper, pak s ním šel i spát), šli jsme na zmrzlinu a pak do místního akvária na „byby“… Akvárium mě překvapilo, větší snad nemají ani v Barceloně… 

Fotky dám zvlášť, chtěla jsem ještě napsat, že díky vedru jsem začala odplínování a taky kvůli uspořádání domu, kde bydlíme, došlo i na odsun Vince z ložnice do pokoje holek. Kupodivu to zatím docela funguje. Odplínování je trochu horší, Vincent si zatím v polovině případů nestihne včas uvědomit, že bude čůrat, tak jen oznámí „čůám“ a už nic nestihneme. Uvidíme, může tady běhat nahatý, koberce nikde nejsou, takže ideální podmínky. 

One response to “Vincent

  1. Má dobře nastartováno, za chvilku bude bez plen. Jsem, přiznám se, až nezdravě zvědává, jak to děti berou? My teda nemáme možnost, ale jinak bych se na rok/dva odstěhovala hned, jen mám pocit, že by to Tygr nesl dost těžce…

Zanechat Odpověď

