Zásek na chirurgii

Aneb one week to go

Že já se obtěžuju s plány. Mayka odmítá chodit a i po týdnu vyžaduje berle. Prý jí kotník pořád bolí. Takže dneska ráno jsem odvezla Lilly a Vince a pak jsme šly na chirurgii na kontrolu. Byl jen jeden doktor, takže se čekalo hodinu. Odjela jsem mezitím zpátky domů udělat alespoň ranní monitoring (práci). Do chatu mi psala May z mobilu, že mám hned přijet, protože je na řadě, ale samotnou jí nevezmou. Tak hurá tam, poslali ji na rtg. Tam dalších 40  minut v čekárně. Alespoň jsme dobře popovídaly… Pak zase k dr. s výsledky a bylo jedenáct pryč. Hurá do auta a na oběd (původní plán, že po max. hodině odvezu May do školy, nedopadl). Cestou jsem si řekla, že se stavím u své praktické dr. když se jí snažím týden marně dovolat. Nakonec mi tetanovku píchla sestra. Btw v očko centru 450, ale u vaší praktické dr. zdarma. Pak na ten oběd (v rámci pokusu, jestli si May tak trochu nepřibarvuje zranění kvůli nedostatku pozornosti), domů, honem dodělat práci a poslat, pro Vince do školky, do toho přišla nečekaně moje mamka, tak vzala pak Vince a šla s ním pro Lilly,  nakoupit s May, přišel můj táta (takže manévry, aby se nepotkali – 15 let od rozvodu),  pak pro Vince a Lilly na hřiště, domů, přijela paní pro autosedačku, vytříděné oblečky, hračky a knihy po Vincovi, mezitím si Vincík skřípl paleček do dveří (dost, ale nic zlomeného snad nemá), pustit pohádku na uklidnění, honem večeři (speciální pro tátu makrobiotika a vegetariána) a pak děti do pyžam, uspat Vince a teď tady sedím a ještě bych měla klasicky uklidit kuchyni po večeři, pověsit dnešní várku prádla a nahnat holky do postele, povliknout postel tátovi (přestává, žije v Teplicích a občas tady učí)…
Jo a ze seznamu mi chybí rozvoz kytek,  věcí, dokladů a šperků (zítra), daně a datové schránky (víkend), koupit kufry a nakoupit a zabalit…

P.S. Kiki se má dobře, po nás nesmutnila vůbec a dokonce už zhubla, co měla navíc, jak celý den litá se psím kamarádem venku…

Zanechat Odpověď

