Lilly lyžuje

Aneb nakonec jsem na ty hory jela…
Každé jarní prázdniny jezdí parta spolužáků Lva plus jejich rodiny na hory. Nám to za asi deset let ještě nevyšlo tak, abychom jeli všichni. Loni jsem tam vezla jen na otočku May, letos jsem nejdřív chtěla všechno zrušit, nakonec se to ale sešlo tak, že jsem zabalila sebe, děti a psa a jeli jsme. Trochu jsem podcenila cestu, Orlické hory jsou na tři hodiny cesty.
Každopádně to bylo super, chalupa fajn, celkem nás bylo šest dospělých, deset dětí a tři psi 🙂
Lilly se poprvé nechala přemluvit na lyžařskou školičku, šlo jí to krásně, po dvou hodinách výuky už v pohodě jela 🙂

image

Tak jsme si užili letos doufám naposledy sníh, na sjezdovce byl umělý, jinak už spíš i na těch horách předjaří…

image

Akorát jak jsem dopoledne pracovala a taky byl špatný signál, tak jsem nestihla moc číst ani psát…

A teď mám pocit, že za chvíli letíme a nemám nic hotovo… Btw vypadá to, že Lev mezitím našel dům..

Zanechat Odpověď

