Akta X

Aneb dneska z jiného soudku…
Byla jsem k večeru s Kiki venku, jen kolem baráku, než skončí večerníček. Povídáme se sousedkou z přízemí a najednou Kiki skáče na holčičku, kterou jsem tady u nás nikdy předtím neviděla. Vypadala, jako by se propadla z minulého století. Dlouhé světle blond vlasy divoce rozcuchané kolem hlavy, zvláštní, dlouhý, nemoderní tmavě vínový kabát se zvonovými rukávy, které jí byly krátké a vysoké boty, vypadající jako důchodky ze second handu. V jedné ruce měla černou,evidentně koženou kabelu a ve druhé, nebo spíš na druhé – vránu. Na Kiki se moc netvářila, tak povídám, že se nemusí bát, že pes je hodný a zvyklý na děti. Dlouze se na mě podívala a pak povídá pomalu

a na ptáky taky?

ptám se jí, jestli je ten pták živý a ona na to „jasně“ Šla jsem trochu blíž a podle skleněného pohledu ta vrána byla určitě vycpaná…

Něco jsem odpověděla a pak se tvářila, že musím nutně ještě mluvit se sousedkou. Ta taky koukala jak na zjevení (pak mi alespoň potvrdila, že se mi to nezdálo, a že taky měla husí kůži)… Holčička na nás chvíli koukala a pak pomalu odešla, cestou mluvila na vránu, jako by byla fakt živá…. Vůbec nevím, co si o tom mám myslet…

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 responses to “Akta X

  1. lidé jsou různé, tak každému podle jeho gusta. Třeba v jejím světě vrána i lítá? PS: to já reaguju spíš na větu:“nebojte, je hodný …“ 😉

  2. To vypadá jako znamení, zkus zapátrat co znamená vrána…. Já už koukala a je to všehovšudy zajímavé ;-)……

  3. Uf, to je zvláštní. Nenatáčeli někde blízko něco? Kam šla? Kolik jí bylo asi let? To je fakt divný. Detaily!!!

Zanechat Odpověď

