Mamito? De si?

Vincent mi začal říkat mamito 🙂  nejčastěji když mě k něčemu potřebuje 😀  a konec slaměnkování, pro teď…

Dneska byl poslední den téhle fáze slaměnkování. Kupodivu to šlo líp, než jsem čekala, hned po tom , co jsem začala expedovat holky na čas ráno po vlastní ose a mě, Vince a Kiki už bez časového stresu potom… A taky nebyl nikdo marod, což považuju za malý zázrak.

Jo a prodala jsem Valco. Je tu najednou spousta místa 🙂  a sháním menší skladnější do letadla.

Začínám také pomalu zvažovat, co budeme muset dát dál, co a kam uskladnit a co pak s bytem. Podle zkušeností je potřeba začít zařizovat vše tak na tři měsíce před odjezdem…

Zanechat Odpověď

