Malá mořská víla

image

Aneb za kulturou

Pokud byste náhodou sehnali lístky, doporučuju velice. Odpolední představení zvládnou i mladší děti a stojí to za to. Byly jsme sice „na bidýlku“, ale zase jsme měly přehled 🙂
A balet byl úžasný, kostýmy a kulisy úplně pohádkové, jako celek magické a úplně nás to vtáhlo, nepřišlo mi to vůbec dlouhé a ani holky se nenudily, naopak jsem musela hlídat, aby se nevykláněly až moc… Tak třeba ještě stihneme nějaké další divadlo, než odjedeme…

9 responses to “Malá mořská víla

  1. A skonci to dobre? Nebo podle predlohy?
    Anderssen je u nas momentalne dost velky tema, protoze ucitelky honctou detem ve skolce pred spanim. A nase deti z toho maji traumicko, ze pohadky koncej spatne. Docela mazec :(.

  2. Což mi připomíná, že jsme už dlouho nebyli s malou na baletu. Malou mořskou u nás nedávají a nikdy nedávali. Ale chystá se premiéra Šípkovky…

  3. VIDĚT NĚCO HEZKÉHO…
    To by asi Sedmikrásko prospělo i babce staré.
    Občas se zajdu podívat a tvé zpestření, s fotkou je to vždycky fajn.
    Děda v poslední době choří a já jsem v háji.
    Tak ti přeji ať se ti daří s dětmi a mysli na nás staré, v dobrém. Objímá tě Anna

  4. Ty jo, v tomhle mě mrzí, že mám kluky! Já balet miluju, ale tuším, že když je vezmu na fotbal, budu mít větší úspěch… 🙁

      • Viki je hodně nadšený tanečník, jestli mu to vydrží, určitě ho někam dám… 🙂

  5. Dík za tip. Zrovna jsem přemýšlela, kam se vydat s dětmi. Tedy nevím, jestli zmámím i Mika, ale pro T. by mohlo být jako dělané. (Jinak já jako milovník Dlouhé doporučuji tam Línou babičku, nebo Jak jsem se ztratil, ale to dávají jen v zimě. Pak v Celetné Mikulášovy patálie. Nebo se nám v poslední době líbila v Minoru Demokracie.)

Zanechat Odpověď

