Vincík objevil vodovky

image

FTR zápisek abych nezapomněla…

A pořád chce malovat. Nejčastěji „oa“ (auta) nebo „buaka“ (bubáka). A jinak se hrozně rozmluvil, používá občas „já“, hlavně „já ci“ 😀 a pochopitelně taky „já  neci“, delší věty, kdy mi vypráví, co dělal ve školce, co viděl za pohádku nebo co mu sestry provedly… Jen mu přestávám místy rozumět, i když se snažím, protože artikulace je pořád nic moc. Připadá mi, že by to uměl i líp, ale proč se namáhat…
Večer má před spaním rituál, chce obejmout a pak říct „py buacici, nedám icia“ (pryč bubáci, nedám Vincíka), bez toho neusne. Poslední dobou se taky začal víc bát večer , ale na druhou stranu chce pořád pouštět „bubu“ pohádky…
Sám od sebe jde a rozdělí se se mnou nebo sestrami o něco dobrého.
Rád zpívá i poslouchá zpěv a zlobí se, když zpívám slova jinak, než mají být, to mi říká „nene takle“.
Když dáme někdy odpoledne disco doma (YouTube a projektor, pěkně nahlas, sousedi nás musí milovat :-D), trsá docela slušně taky :-). Jen May už dospěla do věku, kdy se stydí.
A pořád miluje ovoce a mléčné výrobky, zatímco maso abych do něj tlačila.
Pleny se mi nedaří zrušit. Asi jsme prošvihli správné období a teď je mu to jedno. Vysvětlení nepomáhá, nápodoba dětí ze školky se zatím nekoná.
Pořád miluje vodu, házení všeho všude, ježdění na motorce a auta, hlavně sportovní.

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Vincík objevil vodovky

  1. Ha, to mi připomnělo, že Viki odposlouchal od ségry „jááá!“ jako zvuk, kdy se o něco přihlásí. Je to komický, jak nemluví, ale „já“ si říká úplně precizně 😀

  2. Já zase musim tlačit veškerý jídlo. Má rád jen rohlík. Suchej 😀 Jinak na pleny se vyprdnout (to se mi to radí, když mám odplenkováno, že :-D) a počkat až ho zmůže mužské ego 😀 Tygr měl ze školky fobii ze záchoda, protože jsou tam „špinavý“ a celý ty 4 měsíce si pozdě říkal a kolikrát byl malér, ale začalo ho bavit čůrat ve stoje a je na sebe hrozně pyšnej, že už dosáhne bez schůdku a je pohoda 🙂

Zanechat Odpověď

