Pro Babu Slovákovou

image

Pokud byste zavřeli oči a poslouchali tyhle dvě dámy, měli byste dojem, že se to baví dvě školačky na výletě.

A opravdu, dámy byly na výletě, tak trochu se ztratily a komentovaly to slovy: to je legrace, tak to jsem zvědavá, kde vystoupíme. A smály se tomu. Tak jsem jim poradila, jak se dostanou na Václavák metrem z Pavláku. A pak se zeptala, odkud jsou, měly zvláštní přízvuk. Tak prý Melbourne a Sydney.. 
Tak bych taky chtěla jednou zestárnout..  mít takový espirit, odvahu a veselou mysl. Btw dáma vlevo byla o berli…

P.s. Poslední dobou to je moje téma, jak zestárnout s mladou myslí a grácií… Narazila jsem na jeden blog, který je pro mě velká inspirace, tímto zdravím http://babieleta.blogspot.com 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice fotky, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Pro Babu Slovákovou

  1. Ty jo. Dobrý 🙂 Tak mě při té fotce z tramvaje napadá, že jsem před časem také dělala jednu. A nebyla jsem sama. Je to fotka mimozemšťana 🙂

  2. Nevím jestli jsem čupr babka? Kdo ze starých, by nechtěl být? Ale, jednou není prkno, jednou hřebíky, a po třetí parní válec, jak říká čertík v pekle.

Zanechat Odpověď

