Zvěřinec a cestování

Nejdou moc dohromady…
Aktuální stav zvěře u nás doma je pes, kočka a dva křečci. S jistou dávkou starostí navíc lze vzít s sebou někam většinou jen ten pes a tak pokaždé, než někam jedeme, řešíme, co s ostatními zvířaty. Zatím se povedlo vždycky na nějaké řešení přijít. No uvidíme jak tentokrát, zatím se totiž ani jedna firma neozvala, tak je moje plánování pořád jen teoretické.
Každopádně včera jsem splnila výhrůžky a napsala na Fb, že hledám místo pro Ziggyho. Lilly má totiž přes moje neustálé vysvětlování, zákaz a výhrůžky zase podrápanou celou tvář. Už jí tam i zůstávají jizvičky. Nevím, jak jí mám jinak naučit, že kocour není plyšák a nemůže ho tahat. Ziggy začíná navíc blbnout z toho, jak nemůže ven, dvakrát mi málem skočil z balkonu (naštěstí první patro) a to ještě není jaro… Skáče pak na nás ze zálohy a drápe a kouše, už poškrábal i Vince.
Už jsem to chtěla udělat dřív, ale holky mě pokaždé uprosily…
Zvláštní je, že mi připadá, že pes holky moc nezajímá. Já jsem z ní nadšená a kdybych mohla, tak si s ní hraju a chodím ven pořád. A že chodím často, i každou hodinu když jsem doma. Ani Mayku ani Lilly ale nějak nebere, nechápu. Asi jsou víc zvyklé na kočky.
Jo a zlepšení, pokud jdeme s Kiki kolem jedenácté, tak do šesti do rána už občas vydrží a i přes den je to už lepší. Tak snad…

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 responses to “Zvěřinec a cestování

  1. No, o nás je jedním z důvodů, proč nemáme žádné zvíře právě fakt, že jsme pořád někde. Neumím si představit, jak s sebou vezeme psa nebo kočku na týdenní návštěvu u mých rodičů, kde je další pes a kočka…

  2. Věčný problém. U mě je to naopak. Nevím, co bych si počala se psem. Dva dny se kočky/králík nějak zabaví, na delší dobu se vždycky najde někdo, kdy přijde nakrmit a podrbat… Vzít psa na návštěvu je ještě OK, ale jak bych propašovala psa na služebku, nemám nejmenší tušení 🙂

Zanechat Odpověď

