Zío a mochacha

Vincent včera pochopil, jak funguje odrážedlo motorka.
Měla jsem co dělat, abych ho chytila, když se řítil šusem z kopce, vůbec nereagoval na můj řev „brzdi!!“ a ještě se tomu smál a křičel „Icí dede ychle“… A pak odmítal slézt a i doma pořád jezdil až do večera… A to do té doby vždycky tak opatrně popojel popošel pár metrů a pak zase slezl a radši chtěl jít pěšky.
Myslím, že kočárek můžu prodat (Až se teda Lev vrátí z lednového výletu do Indonésie nebo kam to vlastně letí tentokrát. Dostal od bratrance letenku k narozeninám…)
A dneska si před večeří Vincík usmyslel, že chce zío. Když já jsem nedovolila s tím, že nemáme a muselo by se jít koupit do obchodu a už je pozdě, šel postupně za Lvem, Lilly i Mayou a neuspěl. Najednou koukám, že něco provádí ve skříni v ložnici. Vytáhl svoje trička a snažil se do jednoho nasoukat. Povídá mi, „Icí oikout a boty a doodu sám“… Uf teda, to začíná brzo… Můj bráška takhle zmizel několikrát. Jednou v Tatrách, to ho hledala horská služba. A podruhé ho hledala policie, našel se v téměř kilometr vzdálené samce, kam si došel v pyžamku a bačkůrkách pro lízátko. Byly mu taky dva…
Asi pořídím nášivky s jménem a číslem…

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Zío a mochacha

  1. Tak to už chystej 🙂 Koukám, že to máte v rodině 🙂 To mé dítě tedy nikdy nebylo až takhle samostatné, ale na pískovišti jsem po ní pořád pokukovala, protože by si klidně taky vyrazila bez maminky, když by na to přišlo… 🙂

  2. Páni, to Tygr by sám nikam nešel 😀 Nikdy ho to ani nenapadlo, krom výletu na chodbu a zpět. Ale na motorce taky jezdí zásadně z kopce, se zvednutejma nohama a hlasitým pokřikem 🙂

Zanechat Odpověď

