38

Bez makeupu a bez filtrů, po ránu …
image

Ve skutečnosti je totiž všechno trochu jinak, než jak to vypadá tady na blogu.

Tak například tyhle narozeniny. Byla to poslední společná oslava, která dopadla hrozně… Měla jsem dát na intuici a zrušit to rovnou…Na Mayky přání to bylo v bowling centru. Mayce bylo včera od rána divně. Myslela jsem si, že to jsou nervy, teplotu neměla. Neměla jsem ani číslo na všechny rodiče kamarádek, které si pozvala Mayka. Všechny moje kamarádky až na jednu mi napsaly, že nedorazí (nemoc, prázdniny atd.). Na místě byla krásná výzdoba, která ale jak se ukázalo, nebyla pro nás, přestože jsem ji objednala. Bylo tam totiž pět oslav najednou, takže nestíhali a byl tam chaos. Nestíhali ani jídlo, které mělo být připravené při příchodu. My pak nestíhali popřát a dát dárky, některé si May ani nestihla rozbalit, protože jsme pospíchali kvůli rezervaci na dráhy. Tchyně byla na nervy z tolika dětí, chaosu a lidí (ale to ona je pořád, i z našich tří). Bowling jako takový byl snad jediný světlý bod. Mayce se pak začalo dělat špatně, naštěstí si děti už rodiče vyzvedli tak jsme jeli domů. Mayka doma vlezla oblečená do postele s tím, že jí bolí hlava. Dala jsem jí nurofen, usnula. V noci ale Lilly zvracela, několikrát. Ráno měl Vincent průjem. Já jsem spala asi tři hodiny, mám teď migrénu a skoro jsme se včera rozešli. Nevím ještě, jak to dopadne. Nějak to poslední dobou nefunguje…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “38

  1. 1) Vsechno nejlepsi 😉
    2) Oslavy rozhodne doporucuju delit, zadne spolecne. Davat dohromady babicky a hromadu deti fakt nejde. My slavime dokonce natrikrat – pidioslava primo v den narozenin, pak jedna rodinna (ta muze byt klidne spolecna pro vic oslavencu ruzneho veku i pohlavi) a oslava s kamarady, kterou ma kazdy sam podle sebe a svychbpredstav.
    3) Drzim palec, bourky musej bejt, aby zas bylo jasno. At je lip… (a at jste brzy zdravi!).

    • Díky 😃
      My jsme slavily spolu páč máme narozky ve stejný den a dřív moje kamarádky měly děti se kterými se kamaradila May. A taky to třikrát nestíháme…
      Jo, máš pravdu, byla to bouřka, už je to ok. 😉

Zanechat Odpověď

