Milá Mayko,

Moc bych ti přála, aby ti to, co jsi tady napsala, vydrželo co nejdéle 😀

image

Taky jsem ti chtěla napsat, že jsem moc ráda, že mám tak úžasnou dceru. Baví mě jak blbneš jen aby byli všichni veselí, protože nemáš ráda, když je někdo smutný. Líbí se mi, jak jsi ohleduplná a pomáháš ostatním. Škole moc nedáš, máš to na háku a zvládáš to levou zadní. Zato kroužků bys chtěla stíhat víc, než je dní v týdnu. Nejnovější zájem je asi o judo a koně. Teda pokud se odtrhneš od Minecraftu na pc a sims v mobilu… Doba monster high už skončila dávno… Jsem zvědavá, co přijde pak…
Tak všechno nejlepší Berulinko moje💜

Příspěvek byl publikován v rubrice May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Milá Mayko,

  1. Moc tobě i tvé krásné princezničce přeji, aby vám vydržela láska a hlavně rodinná sounáležitost. Doba her a čas dětství, je tak rychle pomíjející, užívejte si ho.

Zanechat Odpověď

