Pomalu si to sedá

Alespoň doufám. Ale to září, to byl masakr… Aneb snůška nesouvislých myšlenek…
Pořád mě někdo uhání, že jsem něco zapomněla. Zaplatit družinu, koupit flétnu, podepsat úkol, nakoupit na svačiny… Nechápu, jak se může někdo soustředit na práci pět a víc hodin v kuse. Já jsem po těch pěti hodinách dost K.O. Mám pocit, že objem práce, co bych dřív dělala osm a víc hodin jsem nacpala do šesti. Docela ráda bych věděla, kdy mám uklízet, když přes týden stíhám jen nejnutnější (nákup, prádlo vyprat a pověsit, nádobí, zvířata). A o víkendu chci být s rodinou a ne šůrovat byt.. Na druhou stranu stíhám číst knihy. Konečně. Každé ráno se upravím a hezky obleču, namaluju a navoním. Cestou do práce ještě fotím takovou svojí malou challenge, one pic a day. A pak přijdu první, dám si v klidu kafe a začínám. Jo a k obědu si dávám na co mám chuť a ne to, z čeho se nají i děti… A dozvím se spoustu zajímavých informací, možná až moc… Dělám spíš monitoring médií než překlady, těch je nakonec minimálně. Ale je to zajímavá změna. Navíc to vypadá, že překladatelé nebudou za chvíli potřeba, Google přišel s programem, co to prý zvládne skoro tak dobře (líp než současný, občas legrační, translator). Asi je na čase změnit obor.
Lev dostal větší zakázku a celý říjen bude makat, včetně víkendů. Klasika, na patnácté výročí budeme rádi, když budeme mít alespoň jeden večer. Původně jsem chtěla víkend, po asi pěti letech, ale to nehrozí…
Taky Vincík začal ve školce spát, naštěstí to vypadá, že to zvládá dobře. Dneska jsem ho vyzvedávala a už byl v pohodě.
May se vrhla na judo, chce chodit dvakrát týdně. Jen by to nemuselo být tak pozdě. Když dorazí z juda v půl osmé, už mi to nabourává režim u Vince.
Lilly zatím taky zvládá, začali s písmeny, to už umí. Akorát se vzteká u psaní, když jí to hned nejde. Už nejsem tak na nervy, jako u May.
Objednala jsem holkám učebnice a flétnu na kroužek a když přišla, zjistila jsem, že je to altová, místo sopránová. No tu jsem vždycky chtěla. Možná budu cvičit s holkama 😀
A konečně jsem koupila lístky na balet do Stavovského divadla. To jsem chtěla už dlouho, holčičí večer 🙂

One response to “Pomalu si to sedá

Zanechat Odpověď

