Měsíc v práci

A co dalšího nového…

Práce zatím ok. Jen mám pocit, že jsem za ten měsíc zestárla o deset let… V konfrontaci s holkama o těch deset let mladšíma mi došlo, že už mi fakt není 20+, jak jsem si pořád naivně myslela. A připadám si občas, jako bych spadla z Marsu. Nemluvě o tom, jak jsem bývala hrdá na svoje znalosti práce s pc… Hahaha, tak to už jsem taky úplně mimo. A tak.
Včera jsem si dala rallye práce Bulovka. Myslela jsem, že tam se už nepodívám, na gynekologicko porodnickou kliniku… No asi má ale tělo víc rozumu než já, jak jsem tam viděla ty sotva se valící těhule a porodní sál a slyšela brečící miminka, úplně mě choutky přešly. Asi už fakt stárnu…
A teď už u toho usínám, tak třeba to někdy dopíšu.

4 responses to “Měsíc v práci

  1. S tou praci je to presny! Tuhle jsme si povidaly se stejne starou kolegyni a vzpominaly, jak „tehdy za komunismu“ (uz nevim, o co presne slo) a najednou si vsimneme, ze osazenstvo kancelare na nas kouka s otevrenou pusou jak na totalni exoty. Vsechno to jsou porevolucni deti a my jsme pro ne stary baby ;). Je nas tam par „starsich“ a hodne vninam, ze nas svet, nase vnimani i momentalni zebricek hodnot jsou proste jinde. Je to hodne zvlastni – vnimat se najednou jako „ta starsi“, protoze je si porad pripadam mlada.

Zanechat Odpověď

