První kytička od Vince <3

image

A jak žijeme a tak vůbec 🙂
Byla jsem s Lilly na neurologii, podle doktora prý ty bolesti hlavy cystou nebudou, ale na tu rezonanci ji raději poslal. Jdeme příští pátek.
Příští pondělí taky jdeme na vstupní prohlídku na rovnátka s May.
Dneska jsem byla na pohovoru, výsledek bude v pátek. Kdyby to náhodou nakonec dopadlo, mohla bych v září nastoupit na cca šest hodin.
Odpoledne jsem si dala ještě kurz šití pro začátečníky, zítra pokračuju, měla bych se naučit šít tepláčky. Až teď uspím Vince, půjdu na korektury, cca 50  stran. Do zítra.
Včera jsem do půl jedné do noci překládala…
V sobotu jedeme ještě na kratší rodinnou dovolenou se švagrovou a tchyňkou do Jeseníků.
Holky jsou teď u mého táty. Když jsem je tam v pondělí vezla, řekl mi mimochodem svoje výchovné zásady. Platí dodnes. Kvalitní jídlo, kvalitní voda, minimum stresu doma a jazyky přímo v zemi původu. A jednat s dítětem jako s partnerem. No, táta byl vždycky tak 40  let napřed…

One response to “První kytička od Vince <3

Zanechat Odpověď

