Asi mi otrnulo…

Protože poslední dobou se mi vkrádají myšlenky na to, že pokud jsem chtěla děti maximálně do čtyřiceti, měla bych pohnout… A největší sranda je, že mi včera Lev přiznal totéž… 😀
Mno, kdybych věděla, že bude všechno v pořádku a bude to pokud možno kluk, tak možná… A i to jméno bych tentokrát věděla hned 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 responses to “Asi mi otrnulo…

  1. Neb žijeme v Evropě, mám tendenci říct „A nezbláznila ses“?? :-)))
    Ale kdybychom žili všude jinde na světě, asi by se mně s jedním dítětem ptali totéž a tobě by ještě radili minimálně 2 další :-))))

  2. A proč kluk? Aby měl Vince kumpána? Hele, tohle říká dost lidí, co mají 3 děti, že vlastně mají pak touhu po čtvrtém, aby měl ten nejmladší parťáka. Aby nebyl lichý počet 🙂
    Já už tu 40 nestíhám, klepe mi už za měsíc a půl na dveře. Původně jsem měla hranici 38, pak to trochu posouvala, ale u nás se nepodařilo ukecat tatínka – teda ne, že bych nějak urputně na něj tlačila. Mimochodem zrovna včera se mě Tončí ptala, jestli ještě můžu mít miminko, nebo už ne. Ta si hodně přeje dalšího sourozence.

  3. Tak to mi teda uvažujem o druhym 😀 Do třetího bych asi nešla, ale to je způsobený hodně věcma, možná kdybych žila v ČR a měla takový vymoženosti jakou je mateřská, tak bych uvažovala jinak…

    • Jo, tam je to asi drsnejsi…ale zrovna ted jsme byli na obede se znamymi, kteri ziji trvale v californii a maji ctvrte… 😀

Zanechat Odpověď

