Boho chic

Tenhle styl se mi líbí už léta, líbil se mi ještě dřív, než to začalo být prudce in 🙂

image

A tak se těším, až budu starší a budu v tom moct zase chodit. Protože přiznejme si, momentálně je to poněkud nepraktické.
Zatímco podpatky zapadají do písku, klopýtám přes volány dlouhé sukně a protože nic nevidím přes ležérně omotaný šál a cool lenonky, hroutím se na zem za nadšeného ryku synka, který se právě zmocnil těch úžasných korálů. Hned poté, co mi strhl náušnice…
No tak třeba to za deset let bude ještě pořád in. Nebo mi to už bude fuk a budu to nosit stejně 😀

A v čem trávíte mateřskou vy?

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 responses to “Boho chic

  1. Mateřskou bych už tedy jaksi v mém případě neřešila. Ale dlouhodobě mi vyhovuje cosi mezi středověkou krčmářkou (tedy až na ten výstřih) a pánským konvenčním oblekem včetně kravaty. Jen tedy před kalhotami dávám přednost úzké sukni pod kolena. Krčmářka do známého prostředí, včetně obstarání zvěře, strohost někam , kam jdu poprvé, nebo vím, že se tam nebudu cítit uvolněně.

  2. To je in?? To jsem nevěděla :-)) To je tedy hodně divoký styl!! Já bych nejradši chodila v sárí. No, smůla :-)) Sukně vytáhnu jen v létě. Jinak kalhoty a tričko. Bohužel v obchodě tady obvykle nenajdu nic, co by se mi opravdu líbilo…

    • Nojo 😀 Taky mě překvapilo, když jsem to zas viděla… A s těmi obchody mám trochu problém též, poslední dobou objednávám přes net…

  3. doma ve starych volnych trickach a elastacich. kdyz prijde nekdo! muz/kamoska beru si podprsenku.
    venku kalhoty/kratasy/pohodlna sukne, bavlnene tricko, mikina.

    kdyz jdu ven bez prcka, nastrojim se, jak na predavani oskaru. i na nakupechv bille muze byt clovek overdressed 🙂

    Martina

  4. Jo jo tohle je super…me se desne libi jeji sperky, jen kdyby nebyly tak desne drahy! Jsem na sperky desne ujeta 🙂 Materskou jsem nemela pouze neplaceny volno neb u nas materska neni, takze ty ctyri mesice jsem nejak dohromady dala 🙂

  5. Já trávím mateřskou v džínách a kojícím tričku. Když mě manžel vytáhne někam ven, beru si šaty a podpatky. Na těch pak trpím jak zvíře, i když musím dojít třeba jenom k autu. Nechápu, jak jsem je dřív mohla nosit každý den. A celý den!

  6. Elastické pouzdrové sukně a tričko. Nebo kraťasy, v zimě v létě… Většina v černé. Snažila jsem se zařadit barvy, když se Tygr narodil, ale mě v nich prostě neni dobře 😀 A podpatky už jen jednou za rok.

    • Já jsem taky kdysi chodila jak černá paní 😀 ale na té černé je všechno hrozně vidět… Barvy mě chytly až kolem třicítky 😉

Zanechat Odpověď

