Vlakem :-)

Je to lepší než autem a je to dobrodružství… Navíc rychlejší a levnější (Praha – Ostrava). A nejlepší bylo, že zatímco jsem popíjela malé pivko, pořád jsme jeli. Na cestu zpátky snad bude i ten dětský koutek…

14 responses to “Vlakem :-)

  1. Jó, vlakem. Tedy do Ostravy je to ale štreka! Já autem nejezdím, ačkoliv řidičák mám, a velmi si užívám právě to, že je to taková pohodička. Za volantem si člověk asi moc neodpočine :_)

  2. Jak mám naježděno tolik vlakama, spíš se často vztekám, je to s nimi lehce adrenalinové semtam. Zrovna dnes jsem vlakem jela, z východních Čech do Prahy. Půlhodinové zpoždění už beru skoro za klasiku, ale co mě překvapilo, vlak o 80 Kč dražší než autobus.
    Ale jednou za čas je to asi fajn. A někdo je miluje bezmezně, když dám M. vybrat vlak, či auto, jednoznačně a za každých okolností vítězí vlak 🙂

    • U mě také vítězí vlak! Auto, pravda, beru na milost tam, kde je to opravdu výrazně rychlejší, případně vlakem a busem velmi těžce dostupné. Ale to jen proto, že sama neřídím, takže pro mě je jet vlakem stejné jako jet autem :-))))) Jen mi alespoň ve vlaku není špatně a mám pocit větší svobody a prostoru…
      A ta rooooomantika!! 🙂

      • Já bych jezdila vlaky pořád, kdyby to nebylo občas o nervy a kdyby to nevycházelo čím dál tím dražší. Ale o tom, jak je to se mnou a se vztahem k autům a vlakům, vypovídá koneckonců i ta moje dnešní cesta. Odvezla jsem děti autem s babičkou na prázdniny a zpátky se mi autem samotné nechtělo, dala jsem přednost vlaku 😉

      • Tak to je dobré 🙂 Já už dnes vlaky nejezdím tak často jako kdysi (to bylo 2x denně :-), tak nenarážím často na větší zpoždění, nebo případně problémy s tím spojené. Také mě mrzí, že je to dražší než autobus. Je vidět, že s ekologií na tom ještě nejsme tak dokonale…

      • Teď do Budapešti jsme taky jeli busem, žlutým – v podstatě hlavně proto, že vycházela cesta o dost levněji.

      • Jasný, ten vede. A navíc má pohodlnější sedadla než mnoho jiných busů. Byla jsem ráda, že jsem se podívala na filmy, které by mě nenapadlo hledat, nebo jsem ani netušila, že jsou. A vesměs líbily – akorát jsem teda několikrát „strašně nenápadně“ přemáhala slzy, doma bych to pustila naplno 😉

      • Já jsem bohužel poslední dobou zjistila, že filmy moc neobměňovaly, a mě už nebaví se pořád dívat dokola na Samuraje :-)))) I když je dobrej!

      • No já doufám, že za ten rok dva, co s nimi jedeme, trochu obmění, taky už po těch dvou 7hodinových cestách by lepší kousky docházely 🙂

Zanechat Odpověď

