Vysvědčení a konec školky

Tak další školní rok za námi a příště už jdou do školy obě holky 🙂

May si dokázala opravit tu prvouku, tak nakonec přinesla zase samý. Navíc diplom z plavání a ze sportu, kde jí naměřili nadprůměrné výkony ve všech směrech a doporučili rozvíjet dál…
Přála si, jak jinak, nový mobil. Za jeden školní rok stihla dva rozbít (křuplo sklo) a jeden ztratit. Dva byly naše staré záložní, ale i tak. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží tenhle pro jistotu skoro nejlevnější model… Dneska při odjezdu ke kamarádce na chalupu jsem zjistila, že May zapomněla včera v obchodě koloběžku, když kupovala čokoládu pro učitele. Dneska už tam pochopitelně nebyla…
Jo alespoň zubař už je ok. Sice nevrtali, ale už spolupracuje…

Lilly si dneska dala poslední den ve školce. Jedno z mála posledních, o kterých víte dopředu… Do školy se prý těší, půjde do stejné třídy, jako byla May. Jsem na to v září zvědavá 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice holky, Lilly, May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 responses to “Vysvědčení a konec školky

    • Díky 🙂 začátek bude poněkud hektictejsi, ale pak už snad pohoda. Akorát chci přestavit pokojíček a možná i byt… 😀

  1. Někdy jsou ty holčičky celé maminky, slyšela jsem 🙂
    Já nakonec té své mobil radši pojistila, spíš proti rozbití toho skla. Neplánuju, že by ho nosila do školy. Na to bude mít obyč tlačítkáč, ten může ztratit, kde chce, a nikdo jí ho krást nebude 🙂

      • A to je ta výhoda, když rodiče nejsou dokonalí 🙂 Já pořád něco zapomínala, takže mě vůbec nepřekvapilo, že jsme se dnes ještě do školy vracely pro přezůvky a také druhé přezůvky (ano, má dcera měla ve škole rovnou dvoje, protože ty jedny před pár dny nemohla najít, tak si tam donesla i kroksy :-))

      • No. A moje máma vzpomíná, jak mi pořád něco zapomenutého doma nosila do školy. Pak to vzdala, tak jsem mívala třídní důtky za zapomínání… Ale May to má horší, hrozně všechno ničí… A je jí to úplně jedno. Prostě ty věci jí vůbec nezajímají. Kdybys viděla její penál, aktovku, skříňku ve škole… Masakr. Do aktovky hodí klidně na dno mikinu, úplně špinavou a na to učebnice, do toho vysype tužky , na vrch hodí nakousanou broskev a udusa to botama…

      • U nás Mikeš bordelář, Toňa jakožto panna má tašku a penál ve vzorném pořádku. Přepisuji jejich někdejší hovor. T. mu kouká do penálu: „Ten tam má ale bordel.“
        M: „Nelez mi do něj, nekoukej tam, to je moje osobní. Já ti taky nekoukám do penálu a neříkám: Fuuuj, ty to máš ale hnusně uklizený.“

      • Tak to je Mayka lepší než ta moje 🙂 Na vysvědčení má například napsáno, že s přípravou na hodiny je tak trochu na štíru. Učitelka se mi stěžovala, že je ta moje tak trochu „free“ 🙂 Ve třetí třídě už ale, pravda, tak často nenosí papíry různě zmuchlané v tašce, ale občas je dá i do těch černých desek, které si vybrala v papírnictví. Ale stále ještě nepochopila, že jsme školní tašku naschvál kupovali s několika odděleními a že se jí fakt všechno do jednoho prostoru nevecpe.

      • May měla zas třídní napomenutí za zapomínání… A taky nechápe, proč by měla používat vnitřní kapsy…

      • Na to taky nemáme 🙂 Ale určitě to všechno přebijeme tím, jak jsem (asi v první třídě?) malou odvedla do školy (náhodou jsme vyrážely celkem brzy) a těsně před ní jsem si uvědomila, že jsme v předsíni zapomněly školní tašku 🙂 Naštěstí bydlíme kousek, než se malá přezula a došla do třídy, doběhla jsem domů i zpět :-)) Jsem dobrá!! 🙂

      • Nejvtipnější mi přijde předhánět se v tom, které dítě (a rodič) je největší lajdák :-)))))))

      • Jinak bordelaření bych taky nenechávala jen na klucích. Možná jsou ve většině, ale holky to umí taky. Jsem příklad :-)))

      • O bordelech v taškách jsme zrovna včera vedli řeč a jedna kamarádka zrovna říkala, že jejich dcera je bordelářka a syn v pohodě. Že když dávali dohromady učebnice, tak hrůza u holky, klučičí taška dobrá 🙂

Zanechat Odpověď

