Letem světem

Lilly naměřili nějakým chytrým strojem, že blbě vidí na dálku.
Prý 2,50 a 1,70 či co. May pro změnu má jít na rovnátka. To jsem na ně zvědavá. Objednací lhůty jsou skoro půl roku. Na obojí. Asi nás čeká soukromý doktor, alespoň na ty brýle, jinak to do začátku školy nestihneme.
Jo a do Motola na ten scan Lilly mám volat v srpnu o termín…
Lilly měla včera pasování na školačku, při otázce paní ředitelky, na co se nejvíce těší do školy, prohlásila před celou třídou po chvíli váhání: „až pro mě přijde ségra a půjdeme domů“…

image

Příspěvek byl publikován v rubrice Lilly, May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Letem světem

  1. na oční a ortodoncii půl roku?? Probůh, kde to žijete? :-D…. v Motole na rovnátka nás vzali během tří týdnů, oční teda chodíme na Kladně, ale bylo to podobné… měsíc maximum… i když nevím jak teď přes prázdniny, ale ten váš termín mi příjde až moc, nemůžete jít jinam?

  2. Já mam zase zkušenosti půlroční, takže teď očního pro jistotu ani nemám… Jinak já cca od ruhé třídy 2 dioptrie… Vzpomínám na to nerada, naši chtěli ušetřit a koupili mi ty nejhnusnější brýle a mámin komentář mi taky nepřidal… Takže hlavně vyberte nějaký pěkný obroučky 🙂

  3. Jj, určitě! My taky vybrali obroučky, které se Vampírovi líbily a slušely mu… ale je to fuška, vyzkoušel nejmíň desatery…horší jak ženská 😀 😀 😀

Zanechat Odpověď

