Až budu někdy příště chtít psa…

Tak to bude od dobrého chovatele z rodiny s malými dětmi. Štěně. A nejspíš fenka plemene vhodného k dětem.

A až budeme mít dům.

Děkuji Inkowi za tuhle lekci, potřebovala jsem to. Doufám, že se bude mít s barzojím parťákem na velké zahradě dobře. Je to pořád zlatý pes a zaslouží si to. Bude se mi stýskat. Připomněl mi, jaké to je běžet se psem přírodou nebo parkem a smát se nahlas radostí z toho nádherného pohybu dokonalého zvířete…

(fotka není to ono, ale video nemám)

image

A až mi děti odrostou, zkusím to s barzojem znovu… Jsou úžasní.

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

