Tak to nakonec přece jen nepůjde :-(

Nevím, kde se stala chyba, možná je to psí puberta a hledání místa ve smečce…
Inkow dnes napadl psa sousedů, se kterým si ještě před dvěma dny hrál a lítal. Prokousl mu ucho a packu. Já jsem v ten moment měla Vince v náručí, čekali jsme na babičku s kočárkem před domem. Nemohla jsem po něm skočit a odtrhnout ho, povalit na zem a držet, aby pochopil, že to ne. Asi to byla chyba, protože hned ten den napadl úplně přátelské odrostlejší štěně, co vrtělo ocasem a chtělo si hrát. To byl naštěstí na vodítku a byla jsem sama. Strhla jsem ho zpět a seřvala, ale asi málo, protože nakonec vycenil zuby a zavrčel i na Vince. Je mi to strašně moc líto, ale to si nemůžu dovolit riskovat… Myslela jsem si, jak to zvládám… Ach jo 😦 :-/

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Tak to nakonec přece jen nepůjde :-(

  1. To je mrzutý, napadaj mě různý ale, jenže ty nejlíp víš, jestli to půjde… No i proto hledáme psa, kterej nemá tu „loveckou“ historii, tam jeden nikdy neví a já nejsem zkušenej chovatel… Ale to štěně, nevim no, já už jedno štěně „vychovala“ a znovu se mi do toho nechce…

    • Kdyby byl Vincent větší, tak by to možná šlo zkusit, ale takhle bych teď nedělala rok nic jiného, než hlídala psa a dítě a i tak hrozí, že to neuhlídám, s případnými fatálními následky s tak velkým psem 😦

Zanechat Odpověď

