a zase nočník…

Myslela jsem si, že napotřetí a s klukem to bude brnkačka… Nevím, kde se to pokazilo, ale po slibném začátku, kdy si Vincík začal říkat sám důrazným „EE“ a i se párkrát povedlo, najednou začal chodit až po akci a teď už přestal úplně. Čůrání nejde vůbec, když mu sundám plínu, tak mi uteče, nejlíp k holkám do pokojíčku nebo do ložnice a než ho chytím, tak čůrá na koberec (naštěstí kusový, takže se dá snadno vyprat… mít celoplošný, tak mě asi švihne a má plíny do pěti). Nebo hůř, přijde a „EE“ přinese hezky ukázat. V ručičce… Ehm.

Nějaké tipy, jak na kluka?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “a zase nočník…

  1. A nezmenilo se pro nej neco, co by ho rozhodilo? Nebo netlacilas moc na pilu? Po zkusenostech se svejma detma bych ho venku nechala bez pliny, doma bych mu ji s klidem vratila a nechala ho zit. Cim vic ho budes presvedcovat, tim spis se kousne. Nekde jsem o tom psala u sebe, mam ti to najit?

  2. Tygr měl taky tohle období, babi ho trochu víc nutila a on doma pak nechtěl, ale přitom to vlastně uměl. Takže jsem se rozhodla pro „návrat“ k plenkám. Vždycky jsem se ho zeptala, jestli chce plenku, nebo být naholo. Vybíral si chvilku plenu. A dál, vidět čůrat tátu, Tygr je hrdej, že může čůrat jako táta (pořídit schůdek k záchodu). Nechat to na ven + první bod, kluci chodili na kytky/strom. Starší kamarád, který už to umí, Tygr teď „učí“ sousedovic chlapce, kterej je fascinovanej a pokouší se o to taky. A určitě žádnej stres, nechat tomu čas. On to zvládne sám. Ví jak na to a to stačí 🙂

  3. Jj, vrátit se k plíně a nechat to „uležet“…. ale taky mě napadlo, jestli třeba se u vás něco nezměnilo a nebo nemá pocit soukromí… Náš starší se chodíval schovávat a zdrhal od nočníku, když se mu chtělo nebo nejlíp to udělal, když jsem nebyla v dosahu. Vyřešila to domluva, že nočník se dal za závěs, kde měl na to klid a začal chodit včas…. trápilo nás to ale ještě hooooooodně dlouho, takže se obrň trpělivostí :-)))…Zato Sluníček byl pravý opak, vzala jsem mu plínu a normálně začal chodit na nočník, záchod, ven atd…. ani jednou se nepočůral nebo nepokakal a to ani v noci.. takže já vlastně radu nemám, zas záleží na každém jednotlivci, vůbec to nemá nic společného s klukama a holkama 😀 😀 😀

Zanechat Odpověď

