Lilly se sladila s novou aktovkou

A nedala jinak, než že jí musí vzít do školky ukázat…  Babička si totiž vzala do hlavy, že když pořídila aktovku Mayce, tak musí i Lilly. Ještě, že jsem už měla vybráno, protože jsem to původně plánovala až k narozeninám v červenci. Každopádně, je to ta snad nejmenší a nejlehčí, co jsem našla, od slovinské firmy belmil. Tak uvidíme, jak se osvědčí. Btw nakonec není s princeznou, ale nápisem Lilly 🙂

13 responses to “Lilly se sladila s novou aktovkou

  1. Trošku OT, ale co to má, prosím za bačkůrky? Jinak já mam pocit, že takhle vypadá dobrá polovina prvňáčků 😀 Myslim, že Tygr bude mít stejnej problém 🙂

  2. Sekne jí to 🙂
    Ještě má 3 a půl měsíce, to aktovce trošku doroste 🙂 Mně připadalo, že když s ní šli naši v červnu na loučení s předškoláky, byla jim obří a v září už si to nějak sedlo.

Zanechat Odpověď

