Tak zase všechno špatně

Zpátky do Prahy… A to jsme se tentokrát ani nestihli přestěhovat…
Lev vydržel ve Zlíně přesně měsíc, než dostal jinou nečekanou nabídku na práci, pro změnu z domova. Takže nic se neděje, alespoň prozatím. Jen se zruší už domluvený pronájem domu a přechod holek do jiné školy. Naštěstí vše bylo zatím jen předběžné a ústně, já jsem totiž měla takové tušení, že se stěhovat nebudeme… Uf.

10 responses to “Tak zase všechno špatně

  1. Já se přiznám, že tomu nerozumím. Pochopila jsem, že mu nabídli práci, která jej zajímala a poskytovala delší perspektivu, vývoj. Odchází po měsíci .. tak nevím. Asi jsem to pochopila špatně.

    • Ono kolikrát něco před nástupem + na papíře vypadá dobře, ale po nástupu… Taky jsem už měla práci, z které jsem zdrhla po měsíci proto, že šéf byl nerealistický psychopat.

      • Vím, chápu. Taky jsem poznala různé typy „vedoucích“. Ale taky vím, jací personalisti jsou – jak píše OW 😦

      • Není to přes personalisty. Ale jo, v tomhle oboru se všichni znají… A bylo to tak, že si nejspíš špatně rozuměli během pohovoru, chtěli pak po Lvovi technické řešení a žádnou grafiku… On sice umí trochu i technickou část, ale není ani kodér ani programátor…

  2. Ono jsou příležitosti, které se neopakují a chování, které se nezapomíná a je šuškandou posíláno dál. Personalisté jsou kurvy zákeřný. Tak snad měl Lev šťastnou ruku.
    Teď to pozitivní. Babička svítí blahem, že je vnouček na dosah, holky nemusí měnit školu, kroužky a kamarády, unikly roli exotů, která by je ve škole po prvních pár týdnů neminula.

Zanechat Odpověď

