erupce?

Dneska byl zvláštní den, z doslechu u vícero lidí…

U nás ráno začalo docela dobře, dokonce jsem stihla sprchu, obléknout si dle nové FL sukni a nahodit BB, řasenku a parfém (sic!)… pak se to ale pokazilo… May cestou do školy upustila igelitku s odpadky a výsledkem čištění kočičího wc nahoře na schodech. Rozprskla se jak ve filmu… Tak jsem v té sukni a načančaná šla zametat kočičí h… na chodbu… Pak úprk do auta, nastartovat a hurá do školky, jdeme pozdě. Drk drk drk… prázdný kolo. Úplně. Takže zaparkovat, šup pro kočárek, hop na autobus, cestou domluvit autoservis na dofouknutí kola. Pak chvíli dobrý, jen Vincík naboural do futer a má bouli jako kdyby se mu klubal roh. Servisák přijel, nenafouknul. Prý to musí vzít do servisu. Mezitím Vincík spal, tak jsem svěřila auto pánovi. Kolo nebylo jen píchlé, nebo vypuštěné, ale nějaký dobroděj mi ho probodl. Takže nová guma a protože musí být dvě stejné, tak rovnou dvě… paráda. Naštěstí v servisu našli nějaký starší a vyměnili to na počkání. Po chvíli jedu pro Lilly do školky a auto mi mezitím někdo vzal klíčem… Nechápu…

A co u vás dneska?

4 responses to “erupce?

  1. Jinak já mám dnes erupce veskrze pozitivní – ráno jsem ještě byla otrávená, v poledne ještě taky, ale k večeru se to výrazně zlepšilo 🙂

Zanechat Odpověď

