Dneska se mi povedlo /mj./

zaspat. (mezitím se May spálila, když dělala snídani.) Najít chladící polštářky a pytlík. Poslat May samotnou do školy, aby to stihla. Přebalit Vince, oblíknout a obout děti. Nezapomenout kostým a oteplováky. Do auta, připoutat. Do školky, odpoutat, zout, svléknout a převléknout Lilly do kostýmu na karneval. Odchytit Vince třikrát před pádem ze schodů a odvléct ho od stavebnic a dětí. Obout, do auta, připoutat, domů, odpoutat, zout a převléknout. Přečíst Vincentovi několik knížek, pustit několik krtků. Nakrmit Vince. Uspat Vince, připravit na oběd, nandat večeři do pomalého hrnce. Jít pracovat na zadání testu na novou práci. Jít si na dvacet minut lehnout. Zase zaspat. Rozvařit těstoviny a zjistit, že jsou dávno prošlé. (Quesadilla už se povedla.) Přebalit, oblíknout a obout sebe i Vince, nandat Vince do manducy, doběhnout do školy, nechat Vince spadnout do louže během čekání na May, doběhnout domů, převléknout Vince, nechat May a kamarádku poprvé doma bez dozoru, oblíknout a obout sebe i Vince, do auta, připoutat, do školky, odpoutat, zout, vyzvednout Lilly, asi pětkrát odchytit Vince před pádem ze schodů, obout všechny. Do auta, na gymnastiku. (Lilly má aft a nechce, je ospalá.) Tak do obchodu vyměnit boty a bačkory May. (koupila jsem o číslo menší, má už nohu 35). V obchodě, než mi vymění boty, tak osmkrát vyběhnout pro Vince ven a pětkrát žádat Lilly, aby ho chytala nebo držela na místě. Vzít Vince na koně, zjistit, že na nákup už nemám další ruku a čas, donést vše do auta, připoutat, vyřídit pracovní hovor, dojet ke kamarádce kousek za roh pro věci na děti. Odpoutat, zout, svléknout svrchníky. Vychlemtat šťávu ve stoje, mezitím hlídat, aby se děti nepřizabily během bitky o hračky. Oblíknout, obout obě děti. Odchytit Vince před vběhnutím pod auto. Odchytit Vince před zmizením za rohem. Do auta, připoutat. Domů, odpoutat, popadnout děti a tašky.

Můžete mi někdo říct, kde se mi v tom povedlo ztratit klíče od bytu? May s kamarádkou naštěstí nebyly zamčené, tak jsem se domů s mladšími dostala…

Volat do obchodu a kamarádce, jestli nenašli klíče. Dodělat večeři, nakrmit Vince, vykoupat děti, pustit jim večerníček, jít hledat klíče do auta, vrátit se pro klíče od auta, zpátky domů, pohádat se s mámou, která má moje náhradní klíče, ale v sedm už nemůže nikam jet, „aby zítra nezívala na školení“ a ráno taky ne /taxika jsem nabídla taky, pro představu je to od nás cca 45 minut MHD, deset autem, máma neřídí/, uspat děti, jít překládat, najít starý mobil pro May, nabít a zprovoznit ho, zálohovat Lvovi fotky z mobilu a nahrát tam May hudbu, sklidit po večeři a po dopsání tohohle padnout do postele.

9 responses to “Dneska se mi povedlo /mj./

  1. No, dobrý :/ mně se povedlo zakrvácet půlku postele, protože jsem už holt vyšla ze cviku, tak jsem ráno hodinu čistila matraci. Ale myslím na tebe, ono se to časem trochu zajede…

  2. Docela jsem se usmívala a vzpoměla si, na filmeček s tatínkem tří batolat, jak je obléká. Nežli dá plenku jednomu druhý ji sundá a třetí padá s postele, chytí ho ve vteřině za nožičku a to se s obměnou několikrát opakuje. Nakonec padne znaven.
    Věřím, že jsi nejspokojenější večer, když děti usnou. Hezké dny Sedmikrásko.

Zanechat Odpověď

