Bobble láhev

image

Znáte tuhle láhev?
Je to součást mého předsevzetí víc pít vodu. Protože kohoutková u nás vypadá po natočení jako na fotce, narazila jsem na tyhle láhve s vestavěným uhlíkovým filtrem. Už jsem jednu měla na kojení, pak ale došly filtry a než jsem stihla objednat nové, láhev někam zmizela.
Pak jsem odstavovala a schválně pila co nejmíň. A nějak mi to zůstalo, zjistila jsem,že vypiju tak litr max, včetně dvou velkých kafí.
Konečně jsem se dostala k objednání nové a rovnou jsem vzala Mayce menší do školy. Natočí si kohoutkovou kdekoliv a nemusí tahat těžkou láhev.
Včera pak koukám a ta menší láhev nikde. Myslela jsem, že se ztratila cestou ze školy. Pak jsem jí našla u postele na stolku, asi Vincent 🙂 Druhý den se našla i ta stará, tak máme teď tři 🙂
A já piju jak duha 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 responses to “Bobble láhev

  1. No, takhle kolikrat vypada po natoceni i voda tady na jihu Cech, a to je tu krasna a dobra mekka voda. Asi bych podobnou vec koupil jedine tehdy, kdyz by se voda opravdu nedala pit kvuli pachuti nejakeho mineralu, prip. sracce z horciku (treba az budu dlouhodobe nekde kolem Ceskeho Brodu, tusim 🙂
    Jinak je to, medle, jenom past na prachy (zanasi se to desne rychle) a navic je to kontraproduktivni, protoze z vody odstrani vapnik a horcik (nejcastejsi mineraly) a clovek je pak musi shanet jinde. Dokonce jsem nekde videl nejaky clanek o tom, ze prave kvuli obsahu Ca a Mg je tvrda voda zdravejsi…

    • P.S. – jak vypada ta voda po cca 1 – 2 min odstati? Je-li stale zakalena, neco je sparne, ale pokud je opet krasne cista, neresil bych jakykoliv filtr…

      • test proveden :] mela jsem tu na navsteve dve May kamaradky, tak nas testovalo pet. Ja a jedna kamaradka preferujeme odstatou pres noc, ostatni cerstvou… tak nevim… mela jsem jim dat ochutnat jeste tu z lahve, ale to jsem si vzpomnela pozde… kazdopadne subjektivne mne chutna nejvic ta z lahve.

    • No jo, ale to bych se toho musela umět pořádně napít… A z té láhve to chutná jinak. I Vincent, který z vodovodu vodu moc nechce, z té láhve pije rád…

      • Jak pise dole Jolana – je to o zvyku. za „chut“ vody zodpovida z velke casti prave Ca a Mg, kdyz jde jejich koncentrace do extremu (rekneme pod 0.5 mmol/l a nad 4 mmol/l), tak to samozrejme poznas na chuti. Chlor, ktery se do vody pridava, spis nez chutove bunky drazdi ty cichove…

        Udelej experiment – natoc vecer do nejaky nadoby vodu z kohoutku jen tak, bez filtru, rano natoc do jine z kohoutklu cerstvou a udelej chutove porovnani. S detma muzes zkusit i slepy test… Mozna budes prekvapena 🙂

    • Jo a je to cca na 300 litrů, to mám na 150 dní, pak se mění filtr. Ale kdybych měla vláčet 300 litrů vody v plastu… A to nezmiňuju ekologické hledisko a finanční…

      • Jeste technicka – tech 300 litru je velice hruby udaj, zalezi na tvrdosti vody. Treba takova Brita nam v Nachode vydrzela na jeden filtr mesic (rekneme 4l denne, cca 120l), ale v HK jen necely dva tydny, pak se to proste zanese. Ve vysledku se to dost prodrazilo a kdyz si clovek zvykl na tu tvrdost a jen nechal hodku dve odstat kvuli chloru (tehdy voda v HK vazne zavanela), tak to bylo uplne v pohode…

      • Je to o zvyk… Jenže jak mi ta kohoutková nechutná, tak pak piju úplně minimálně. To radši něco takového a pít víc… 🙂

      • Zkousela jsi ten „experiment“ s odstatou vodou? 🙂

    • Dobrý argument. Ve vsi, kde jsem jako mladá žila a tenkrát se pila jen voda (víno, pivo a rum nepočítám) , se velké procento lidí dožívalo a dožívá vysokého věku a já se domnívám, že velký podíl na tom, má tamní voda. Z toho kraje jsme oba, já i manžel, dosud máme celkem zdravé zuby, netrpíme “ civilizační impotencí „ tedy, myslím tím špatnou imunitu, k jakýmkoliv nákazám (chřipka a.t.d.), jsme vzdor vysokému věku, vcelku v pořádku, mimo tedy přirozenému opotřebení věkem. Myslím že voda, je jeden, z nejdůležitějších faktorů zdraví a opravdu, bych mladým i dětem, hodně vybírala, co pít.

  2. Taky jsem nad ní uvažovala, ale jak je výše zmíněno, ta kohoutková je ok, já převařuju, nebo nechávám odstát. Ale když je žízeň, jen chvíli odpustim. Tygr ji taky pije (ovšem už moc dobře ví, že existuje džus), ve školce taky jen obyč voda.

    • No právě já jsem pak pila jablečný džus, a všichni u nás se toho chytli taky. A když jsme kupovali litr denně, tak jsem si řekla, že to chce pít i vodu…

      • dotaz: Jaké pití připravuješ k tomu na pití? U mě doma, např. – přijdeme, uvažím do vyššího džbánu čaj (cca. litr dvacet) – nebo ledový čaj, nebo domácí „limču“ – anebo jen tak ochucenou vodu. K tomu – když je chuť a poptávka – do džbánku 0,5 bílou kávu. Postaveno na lince – každý si nalije, co chce. (a neříkejte, prosím, že jsem divná (já to vím :P) )

      • @quanti 🙂 Bezvadné je to nejen pro děti – člověk má přehled co pijí, kolik .. nehledě k tomu, že „nevycamrají“ sirup za dva dny 😆 Hlavně – děti i dospělí prokazatelně i bez „emerických vědců“ – pokud pití vidí, napijí se častěji.

Zanechat Odpověď

