Zahrada..

image

Obrázek je od Trnky, knížku jsme nakonec koupili a je magická…
A mně to konečně došlo. Nehledám dům, hledám zahradu. Magickou zahradu… Tam jsem totiž doopravdy vyrostla a tam se cítím doma… Ta konkrétní zahrada už není a já se bez ní cítím vykořeněná…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 responses to “Zahrada..

  1. 🙂 Člověk někdy netuší, co se vlastně skrývá za touhami, které máme :-)) A proč pořád nemůžeme najít… když vlastně nevíme, co hledáme :-))

      • Často si říkám, co bude, až rodiče zemřou 😦 Se sestrou spolu zas tak moc nedržíme… 😦 Ona tam ale bydlí a předpokládám, že aspoň některá z neteří tam bydlet bude. Pokud by se ten dům měl kdy prodat, tak bych se určitě také cítila vykořeněná. Vůbec si to neumím představit. Docela těžce jsem nesla i když se prodával dům mé pratety, kde jsem trávívala hodně času. I na té její zahradě.

      • Jo, ta moje zahrada se prodala s domem, vlastně pak chalupou mého táty, když se rodiče rozvedli…

      • 😦 To je smutné, já vím 😦 Já už třeba strašně dlouho toužím se zas zajet podívat na chalupu do Harrachova, kde jsem trávila své dětství. Tak snad někdy…

Zanechat Odpověď

