Ani sebelepší nástěnka…

někdy nepomůže, když je člověk chaotik…

Většinou už se mi daří ten chaos zvládat, ale dneska to nevyšlo…

Musím totiž pořád vynakládat poměrně velké úsilí na to, abych fungovala ve všeobecně „normálním“ čase. V mém světě totiž funguje čas nějak úplně jinak. Tak třeba dneska z nějakého důvodu mám úterý. Že je středa, jsem zjistila až když jsem si ověřovala termín dodání překladu. Tak jsem přišla na to, teď večer, že sice překlad stíhám, ale první předškolku s Lilly, kde se měla možnost seznámit s učitelkami a spolužáky, už asi nedám. Je mi to líto, Lilly se moc těšila a další bude za měsíc. To už tady budu sama a nejspíš nebudu mít možnost tam s ní být hodinu a půl bez ostatních dětí… Pozitivní na tom je akorát to, že už víme, že budou holky chodit do jedné školy. Hrozilo nám, jako nespádovým, že se tam Lilly pro velký zájem o tuhle školu letos nedostane.

Ovšem otázka je, jestli to má vůbec cenu řešit, když se může stát, že budeme úplně jinde. Dřív jsem mívala tyhle otevřené možnosti různými směry ráda a byla schopná fungovat paralelně jak směrem „zůstáváme tady a hledám si práci“ tak „jedeme pryč, nevíme ještě kam“. S přibývajícím věkem a dětmi mi to už nějak vadí. Ráda bych alespoň trochu tušila, kde se zhruba budeme nacházet, abych se podle toho mohla zařídit. Třeba takové prázdniny… prý nejlepší tábory se už plní teď… Babička nechápe, jak to, že se nemůžeme závazně domluvit na dovolené v létě. Nebo ta aktovka.

Ale co, to jsou starosti prvního světa, což… tak díky za ně.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Lilly, tož tak. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Ani sebelepší nástěnka…

  1. S jiným vnímáním času mám taky zkušenosti … asi nejhorší bylo, když se mi povedlo zazdít zápis do školy (naštěstí ten, kdy jsme si jen šli pro odklad). A to jsem si vzdycky tak jistá … drzím palce, at si svet kolem zvykne 😉

Zanechat Odpověď

