moje cvičení :)

Vypadá nějak takhle, akorát to není tak roztomilé 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice moje, Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 responses to “moje cvičení :)

      • Lol 😀 to jsi mi připomněla jeden článek z Marianne myslím, kde autorka absolvovala v jeden den kadeřnici, mani, pedi, masáž, kosmetiku a všude ji říkali, že musí jen najít deset minut denně na to a to a pak bude mít konečně ty vlasy/nehty/pleť/postavu snů.. A když to pak všechno sečetla, vyšly jí slabé dvě hodinky, čirá utopie 😀

  1. Oni to uměj podat tak roztomile :-)))
    Pamatuju se na doby, kdy jsem cvičívala jógu tak podomácku a i když jsem byla utahaná a otrávená, říkala jsem si – no tak, co. Lehnu si a trochu se protáhnu. To bylo dobrýu :-))

  2. 🙂 vidíš, mě dlouho nenapadlo počítat, kolik času mi vlastně cvičení zabere 😛 Už je dávám tak nějak automaticky (stejně jako namalovat se, obléknout, nalakovat nehty …) Těch z časopisu se musím zastat – když člověk opravdu chce (musí) – dá se do denního rozvrhu zahrnout toto všechno, a k tomu třeba bazén nebo fitko.

Zanechat Odpověď

