Pohovor a time out

Dneska jsem si dala po cca deseti letech pohovor na novou práci…

Po tom, co mi dost nefér způsobem zrušili vloni většinu překladů, jsem se teprve teď dostala k hledání náhrady. Není to tak jednoduché, jako dřív… /Čím to asi bude…/
Nicméně výsledek měsíčního hledání a posílání CV je jedna smlouva na překlad titulků – ovšem zatím jsem od nich nedostala ani žádnou práci, natož peníze, takže to ještě vůbec nic neznamená, a jeden pohovor. Tam jsem byla dneska a kupodivu jsem byla i docela v pohodě /nervy jsem si vybrala večer, když jsem nemohla usnout, to se mi teď nestává 😀 /. Bylo to totiž najednou opačně. Já jsem byla ta starší… A úplně jsem si vzpomněla, jak mi bylo před těmi deseti a víc lety jako mladému teleti divné úkolovat a nabírat starší lidi a jak jsem byla nejistá…
Vypadá to, že jsem prošla, tak teď ještě test a pak pohovor s ředitelem… Držte palce, vypadá to zajímavě. A je to z domova…
Pak jsem si zašla na oběd a kafe, OBOJÍ SNĚDLA V KLIDU A TEPLÉ :-D, zašla cestou do galerie fotografií a stavila se v knihkupectví 🙂 To byl takový relax, jako už dlouho ne… Kam se hrabe pohovor na tři děti…

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Pohovor a time out

  1. Tak to je slušnej výsledek 🙂 Já hledala mnohem dýl (ale nemám dost zkušeností):-D A nervózní jsem i psaní průvodního dopisu 🙂 Btw závidim práci z domova 🙂

  2. Téda, to vypadá slibně 🙂 To jsem sama zvědavá, oč jde :-)) Tak snad ti to vyjde. A kdyby ne, tak ať najdeš něco ještě lepšího a pak si říkáš „ještě že to nevyšlo“ 🙂 To jsem si říkala já, když jsem naposledy hledala práci na plný úvazek 🙂

Zanechat Odpověď

