Křeček…

Kočce se v noci nějakým záhadným způsobem povedlo otevřít klec a ulovit jednoho křečka… 😦
Ráno jsem přišla, dvířka otevřená a křeček nikde. Mysleli jsme, že utekl a zase se najde, už se to stalo předtím. Ale pak Lev našel v ložnici zbytky 😦 naštěstí to holky neviděly. Byl to ten bílý,  Lilly Ňuník. Tak smutnou jsem jí snad neviděla… Chvíli jsem přemýšlela, že nic neřekneme, koupíme jiného a budeme dělat, že se našel, ale nakonec jsme to zavrhli…
Lilly si po prvotním šoku přála nového křečka, ale bude to muset být samička, tak budou asi mláďata.
No tak uvidíme…

image

7 responses to “Křeček…

  1. Smutný – Ale jsou to šelmy … v tomhle jsem to měla (mám) s dítkama jednodušší. Nevím, jak s kočkou, když jednou přišla na to, že si může „ulovit“ – i když si myslím, že původně si chtěla akorát „hrát“. PS: naše menší (Krakena) – má teď „omezené“ vycházky (zavíráme o dveře víc), protože kosi na zahradě nelítají dost rychle 😉 Původně jednoho donesla domů – evidentně jako motýly předtím – na hraní. Upřímně – lovit kosa v obýváku na zemi, když Logik s tatinem na mě „ječí“ kolem – povzbudivě „Dělej Něco“ – čupr zážitek 🙂 Stihla jsem jej přikrýt krabicí a odnést zpátky ven. Asi do deseti minut se vzpamatoval a odletěl. Další den dotáhla (na tajňačku) dalšího :/ Takže zavíráme o dveře víc – sice si je umí otevřít (skočí a pověsí se na kliku) – ale „Kámoše“ přitom nestíhá 😉

  2. Myslím si Sedmikrásko, že chránit děti před dramaty života a smrti není dobré a smutek je součástí života. Ne že bych toužila být plačkou na pohřbech, dost mě však ta neuctivost ke smrti dnes… vytáčí a s ní spojené nepatřičná výchova, tabuizování a ochrana dětí před ní vede k tomu, že lidé přestali tesknit, uznávat smutek a dokonce neuspořádají ani rozloučení s blízkými a často proto, jsou k utrpení druhých nelítostní. Trochu žalu za „ myškou “ Lilli neuškodí, o to víc si bude vážit a mít ráda nového tvorečka. Moji vnuci, když byli malí, tak jsem je jednou pozorovala, jaký krásný pohřeb uspořádali ptáčkovi, i s květinkama na hrobečku. Jen ji chvilku nech, ať si posmutní, má na to právo. Život není jen operetka.

    • Já vím… Kdyby byl jen zakousnutý, tak bych ho i nechala holkám pohřbít… May stejně říkala, že hrobeček udělá i tak…

  3. Holt takový je život – ohňostroje a smrt :-))))) Myslím, že malé děti smrt ještě neberou až tak dramaticky jako my. Ale těžko říct, Lilly je možná jiná. Ale vždycky je podle mě důležité projít i tou fází smutku… zjistit, že i po smrti jde život dál…

      • Definitivnímu konci nerozumí. Kdysi jsem na to nějak narazila i s tou mojí, ale už si přesně nepamatuji, čeho se to týkalo…

  4. Také souhlas… děti se s tím dokážou vyrovnat tak nějak líp, protože se to teprve učí. Zjistí, jaké pocity v tu chvíli mají a zjišťují, jestli je to v pořádku nebo ne… proto je dobré nechat je to prožít a říct, ano tak to bohužel je a to jak se cítíš není příjemné, ale naprosto v pořádku i ostatní to tak vidí… když ví, že jim bude mizerně a postupně to odeznívá, příště už na to jsou líp připraveny a prožijou to třeba rychleji… my jsme takhle pohřbili našeho „Bedřicha“ – kosa ze zahrady, kterého dopadla naše kočka… a co? Bedřicha i kočku měli moc rádi a kočku mají rádi do teď, i když Bedřicha sežrala. Nic to nezměnilo. Dokonce náš Vampír byl svědkem toho, jak kamarádky psi zakousli nejoblíbenější kočku z jejich zahrady (bohužel, jsou to lovečtí a jejich přirozené instinkty vyhrály). Pomohli jsme mu tu chvíli potom prožít, vysvětlili, jak to chodí, dali mu najevo, že jsme tady, prostě max. Chci tím říct, že nikdy nevíš, kdy je něco takového potká a nemůžeš to nijak ovlivnit… ale stejně, i když si na to vzpomenu dnes, tak je mi moc smutno, že to zrovna on musel vidět, ale uklidňuju se, že vše zlé pro něco dobré… takže určitě, neschovávat takové věci před nimi…..

Zanechat Odpověď

