noc blbec

To je jako den blbec, ale horší… (asi jsem si to zakřikla… klasika)

Na dnešek jsem šla spát lehce před půlnocí. Protože mě zase chytla migréna, vzala jsem si před spaním prášek. Sotva začal prášek trochu zabírat a začala jsem konečně usínat, začal se Vincent mlet v postýlce a kňourat. Do toho chodila průběžně kočka a důrazným mňoukáním upozorňovala, že má prázdnou misku. Pochopitelně Vince vzbudila, ten se začal stavět, hulákat „máma! zííí!“ (vzít – zvednout) a pak zkoušel ještě „ňam!“ tak jsem musela jít alespoň pro hrnek s vodou, což ale nebylo, co si představoval, tak začal řvát a do hrnku praštil a vylil vodu do postele. Pak se teda napil zbytku a nějak se mi ho povedlo přesvědčit, že se ještě spí. Zkoušel to asi pět minut, u nás v posteli. Vždycky se převalil, kopnul mě, nebo Lva, chvíli se mlel a znovu. Pak si začal strkat ruku do pusy a pobrekávat a střídavě usínat a tak pořád dokola asi hodinu. Pak už mi došla trpělivost a poslala jsem Lva pro nurofen. Lvovi taky asi došla trpělivost, protože už pak zůstal v obýváku. Já jsem ještě asi půl hodiny uspávala a nechala se okopávat, pak asi v půl hodinových intervalech dělala „ššš“ do cca šesti do rána, kdy už to nezabralo a Vincent začal slézat z postýlky a dožadovat se „ňam!“ tentokrát tak, že se nedalo už nic dělat…

Bonusová otázka – kolik hodin jsem na dnešek spala?

Vůbec si neumím představit, že bych po takovéhle nějaké noci měla jít do práce… (Ad práce – hledám. Zatím jsem našla jednu nabídku, ale zato jako šitou na míru pro mě. Tak jsem tam psala, uvidíme, jestli z toho bude alespoň pohovor…)

900x900px-LL-2dbc2ee5_catlogic

3 responses to “noc blbec

  1. Někdy se zadari 😦 A jít po podobně bouřlivé noci do práce je leckdy to nejlepší, co člověka může potkat. Nároky většiny zaměstnavatelů jsou ve srovnání s nároky potomstva lehce splnitelné 😉 Tak držím pěsti, ať to vyjde.

  2. No my taky nic moc spíme(Tygr má pořád rýmičku) a řeknu ti, že víc by mě děsilo, jak to bude on dávat ve školce. Ale chce to se mít kdy dospat:-/

Zanechat Odpověď

