Finská mise

Pokud se chcete pobavit a zjistit něco o tom, jak to chodí ve Finsku, doporučuju blog Finská mise 🙂
Dovolím si citovat kousek textu, u kterého jsem se smála nahlas tak, že jsem probudila usínajícího Vince…

Kdyby to třeba náhodou dopadlo, tak tam možná budeme za pár měsíců taky… Další na seznamu so far je Vídeň a UK… No uvidíme… Tohle se vůbec nedá odhadnout dopředu.

Oděvní stáj

Stále, a stále marně, se snažím přijít na to, který sadista zavedl do dětského šatníku punčocháče. Ve vzpomínkách pořád ještě nahmatám potupný pocit z dětství, kdy tenhle béžový kompaktní oděv s jedním proužkem vepředu a dvěma vzadu okupoval i můj život. Přiznám se, že jsem myslela, že démon je pryč, ale objevil se znovu. Tentokrát aby mě trýznil nikoli z pohledu oblékaného, ale oblékatele. Pokaždé, když se pokouším navléknout punčochovou nohavičku na strychninově ztuhlý dětský hnát, který místo aby spolupracoval a propnul se do špičky, volí pozici fajfky, toužím ten vynález zkázy rozkousat na malé konfety a nasněžit na hlavu jejich patrně již vetchého vynálezce.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fade to white. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Finská mise

  1. Tak to mám štěstí – ten můj potomek nastavuje špičky a i zvedá zadeček, abych jí cokoliv – ponožky, kalhoty. Mohla obléknout. Asi tuší, že kdyby to nedělala, tak ji drsně vzbudím a bude se muset obléknout sama 🙂 Takhle si obě pěkně hrajeme 🙂 Nedávno jsem to zkoušela i na manžela, že by mi mohl poskytnout podobný servis… a on, světe div se, nechtěl :-))

Zanechat Odpověď

