Sníh ve spreji

Vánoční dekorace na okna, aneb alespoň nějaký sníh…
Myšlenka to byla asi docela dobrá. I okno jsem zbavila starých obrázků na sklo a umyla…

image

Pro případ, že to budete taky chtít zkusit. Nechtějte být za frajery, co si vyrobí šablony doma. Je to buď těžší než to vypadá nebo jsem já levá, každopádně ta kometa je asi nejpovedenější… Pokud máte malé děti, nestříkejte na spodní skla a v jejich dosahu. A nástřik proveďte zvenku, pokud máte okno chráněné proti dešti, nebudete muset pak čuchat chemický smrad dva dny a taky to možná vydrží až do Vánoc… My si dáme nejspíš repete, protože už z toho moc nezbylo…

One response to “Sníh ve spreji

  1. My to doma tedy nepoužíváme (mám na sníh silnou alergii 😆 ), taky by mi přišlo divné dívat se přes „zasněžené“ okno na zelenou zahradu, ale – každopádně bych šla spíše do pasty nebo do sněhu v plechu – spray nee

Zanechat Odpověď

