Just stop…

Zkoušeli jste se někdy zbavit zlozvyku, který děláte tak dlouho, jak si jen dokážete vzpomenout?

Mám jeden takový. A je to čím dál horší, protože May i Lilly si začínají všímat a Lilly bohůmžel i napodobovat…
A taky se před holkama stydím… no aby ne, máma, co má oňoupanou kůžičku kolem nehtů, někdy tak moc, že to jde do krve… 😦 A na palcích to je už za těch cca třicet let úplně kolem dokola…

Když mám nevy nebo náročné období, bývá to horší. Teď po odstavování to je fakt masakr, mohla bych chodit jako kdysi Jackson…

michael-jackson-king-of-pop

Pokoušela jsem se s tím přestat tolikrát, že to ani nespočítám. Jediné, co na chvíli pomohlo, byly umělé gelové nehty, ale řešení to není, dlouho nevydržely, protože místo kůžičky jsem nípala nehty…

Mno. Mám to tak, že dost dlouho trvá, než se naštvu a udělám nějaký radikální krok, když už ale pak hladina přeteče, stojí to za to.

Zkouším to zas, uvidíme. Už mě to vážně štve…

5 responses to “Just stop…

      • Tak jistě. Děti jsou motivací pro to rozhodnutí. Kvůli sobě člověk se svými zlozvyky přestane jen pokud ho opravdu ohrožují na životě. Si myslím. A to ještě ví Bůh jestli. Kvůli těm, které miluje, to ale kolikrát je schopný udělat spíš. Tedy pokud je ten správný typ, pro kterého je kolikrát ten druhý důležitější než on sám. A to nemusí být hned ono nesobecké pojetí… 🙂

  1. Zrovna s tímhle nemám zkušenosti – ALE! Držím Ti palce, protože věřím, že to musí být těžké a člověk musí vynaložit hodně úsilí

  2. Pingback: Rok bez dloubání se v nose | My space, my world.

Zanechat Odpověď

