Me, myself and I /fňuk/

Tak jo, nejspíš je s kojením fakt konec.
A já jsem to regulérně obrečela… Že už nebude Vincík chodit a říkat „Duý“. Že se nebude od prsa na mě usmívat a pak se nestulí ke mně pod ruku. Že nemám už jednoduchý a spolehlivý způsob, jak ho uklidnit a uspat. A že už fakt vyrostl a nemám miminko…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Me, myself and I /fňuk/

  1. Ještě matně pamatuju…před pár dny jsem zahlédla kousek Marie Antoinetty.Zamrzel mě ten okamžik,kdy jí miminko vzali, že mají kojnou…. 😦 Taková škoda. Udivilo mě v tom filmu i to, že rodila obklopená dvořany, kteří s napětím čekali, zda to bude syn nebo dcera.Neuvěřitelné. Zlaté české porodnice….

  2. Tenhle pocit znám, taky jsem to nesla těžce, když jsem přestala kojit Motýlka. Asi je to ještě horší, když je to naposled (nebo když si to člověk aspoň myslí ;-)). To přejde… Začíná vám nová fáze!

Zanechat Odpověď

