Odstavování – noc první

Zatím držím, ale do původně plánovaného vítězného nadpisu to ještě má daleko… Uspání proběhlo docela v pohodě, s tátou už mají natrénováno. První úskalí tak zdoláno. Řešila jsem pak, jestli zůstat s nimi v ložnici, nebo se odstěhovat do obýváku. Nakonec jsem zůstala, ale nevím, jestli to byla dobrá volba… No poprvé se Vince vzbudil a když jsem řekla, že už nejde, tak hrozný řev, válení a tak… postupně u toho usnul, podruhé už to bylo lepší, potřetí ve tři ráno místo řevu jen řekl „Ňam“ a trval na tom, tak jsem mu zkusila dát mlíko z láhve, které vždy odmítal. Nejdřív vztek a pak vypil asi půlku. A počtvrté se vzbudil a když zjistil, že „duý“ pořád nejde, tak řekl zas „Ňam!“, slezl z postele a mastil do kuchyně… v 5.40… Takže sbohem spánku do 8. A vypadá to, že jsem kojila víc, než jsem si myslela, protože toho pak hrozně moc snědl a moje vytíženější prso se tak nalilo, že jsem jak po porodu…

3 responses to “Odstavování – noc první

  1. Dílčí úspěchy jsou cesta k vítězství… Btw spaní… To je proměnlivý i bez jídelních návyků 😀 Ale sousedka mi říkala, že pro ranní hlad má u postele teplou vodu v termosce a mlíko v lahvičce a má navíc dvě hodiny spánku. U nás už nepoužitelný 😀

  2. Drzim palec ;). Ja davala Barunce ranni flasku (kolem pate) skoro do tri let, jinak by vstavala taky v sest. A za to mi to stalo ;). Kazdy i maly pokrok se pocita.

Zanechat Odpověď

