Odstavuju

aneb už to dál nešlo…Vždycky jsem si říkala, že teď už… a vždycky do toho něco vlezlo. Asi se mi zas tak moc nechtělo… Ale posledních pár týdnů spal Vincent už fakt mizerně, druhou půlku noci se po mně válel a nespali jsme pořádně ani jeden. Taky moc nejedl… A navíc mě zase začaly dost bolet klouby…

Ale je to děs běs, tak držte palce, dnešní noc bude asi kritická…

11 responses to “Odstavuju

  1. Good luck, já to vidím tak, že u nás to bude taky drama – mlíko je favorit, i když rád jí i cokoli jiného, a když vidí, že se rozepínám, tak už hladově mlaská… nevím, jak dlouho to vydržím 😀

      • A B. se někdy po 10. měsíci odstavila, to bude pro něj okolo Vánoc 😀 takže já jsem nějak vnitřně nastavená na tuhle délku kojení, ale u B. jsem už v tomhle věku dávala víc UM, Viki ho pil trošičku kolem 3 měsíců, ale teď už vůbec nechtěl, když jsem byla občas unavená a zkoušela mu nabídnout… takže ty vyhlídky jsou komplikovanější :))

      • Jo, holky jsem taky kojila daleko min… Vince i po hodině, to už moje tělo začalo docela protestovat

  2. Tak hodně štěstí, já teď bojuju s „osaháváním“, když už neni mlíko, tak se chce aspoň držet… A nevim, jak dlouho to ještě vydržim… :-/

  3. Hodně štěstí s odstavováním. Taky jsem plánovala vydržet, ale nakonec okolnosti (musela jsem do nemocnice) rozhodly za mě. 😦

Zanechat Odpověď

