Mikuláš letos poprvé u nás doma

Aneb klasika, člověk míní a pak to dopadne úplně jinak…

Já jsem totiž byla proti tomu zvát si tohle trio k nám domů a tak to vždycky proběhlo nějakou jinou formou… Jednou parní vlak /super  ještě asi dáme/, jednou mikulášská v divadle a jednou klepání a zvonění, když byly holky zrovna ve vaně, tak holt nadílka byla pak za oknem… Takže vlastně pokaždé jinak. Jenže letos May měla už hodně silácké řeči, jak je na toho čerta zvědavá, byli totiž v pátek u nich ve škole a prý se vůbec nebála… A nakazila i Lilly, holku se pak chystaly celý den… A do toho to odstavování a taky ještě nejsme úplně zdraví, tak jsem nakonec rezignovala a začala hledat, koho pozvat. Ve tři odpoledne to byl trochu oříšek, ale nakonec se povedlo a byla to i docela fajn. Sice původní představa, že zůstanou v předsíni taky nedopadla, protože Lev je pustil dal, když šel jako s košem, a holky v obýváku hrály na pc, tak je Mikuláš s decentní čerticí a andělem přepadli přímo u toho počítače. Překvapení dokonalé 🙂 May se moc nebála a Lilly jen trošku. Sama jsem byla překvapená, že to šlo tak hezky. Proběhla i tradiční básnička, Lilly trochu popletla písničku, ale dokonce se mě i pustila a podala čertici ruku. Trojka byli nejspíš studenti šš, tak i budili patřičný respekt. Jo vsuvka – chodili jste dělat Mikuláše? Já s kamarády asi od šesté třídy, a hádejte, co jsem byla? 😀
Mno a pak odešli, a konsternovaný Vincent, který vše sledoval do té doby potichu ode mě z náruče, slyšel zvoneček a prohlásil udiveně „bůů?“… No jo, rohy to mělo, tak co 😀 akorát jsem nestihla nic vyfotit, tak holt příště…

2 responses to “Mikuláš letos poprvé u nás doma

Zanechat Odpověď

