Ideální bydlení

stejně jako ideální chlap neexistují…
Tak proč mi sakra trvalo tak dlouho to pochopit? Zatímco z nějakého důvodu u kluků jsem to tak nějak věděla vždycky a žádného prince na bílém koni jsem nehledala, u bydlení mi to došlo až teď… Ach jo, mohla jsem si ušetřit desítky, možná stovky hodin hledání…
Takže všechno špatně, zpátky na stromy… A kašlu na to, ono se něco objeví v pravý čas. Doufám.

2 responses to “Ideální bydlení

  1. Pravda – u bydlení je to stejné jako u chlapů – je potreba se zamilovat a pak je jedna ochotna i upravit pozadavky :). Drzím palec, at se to pravé objeví v dohledné dobe a taky ať se do něj zamilujete hromadně.

  2. Pingback: Najít svůj domov… | Žít je umění

Zanechat Odpověď

