FlyLady

Dostala se mi pod kůži… Nikdy bych si nemyslela, že je to možné, já a systém 😀
Na FL jsem narazila už před delším časem. Zkusila jsem to, ale moc mě to nechytlo a připadalo mi to trochu uhozené. Nicméně nikdy neříkej nikdy… Teď jsem na to náhodou narazila znovu na blogu Terapie domova. S údivem zjišťuju, že od toho posledního pokusu jsem toho z FL převzala víc, než jsem si myslela. Třeba každý den jednu pračku. Každý večer uklidit kuchyni a mít na ráno čistý dřez… Já jsem to nechápala, co na tom je tak zvláštního a proč bych se měla ještě večer nutit do nenáviděného mytí nádobí. Už tomu rozumím, asi jsem k tomu z nutnosti dospěla mezitím taky 😀 nebo že by to bylo počtem dětí?
Taky mám diář, který dokonce používám a kalendář pro všechny členy rodiny. Ranní rutiny a večerní rutiny…
A to jsem bývala zapřisáhlý nepřítel jakékoliv rutiny…
Jo a taky už chápu babičku, která po nedělním obědě jde a sklízí

nádobí místo aby si sedla a odpočinula, jako všichni ostatní…
A co vy a úklid? Máte systém?

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 responses to “FlyLady

  1. že jako kdyby přijeli hasiči, aby neříkali, „že chlívky neberou“? 🙂 Systém mám, už dlouuho .. klidně se pochválím, protože je ještě drobátko „vychytanější“ než na uvedeném blogu .. ale to už dá čas 😆

  2. Systém? Co to je?? 🙂 Kdysi jsem mývala nádobí zásadně večer, abych ráno vstupovala do čistého. To mě manžel jaksi odnaučil 😦 Já se lehko nechám nalákat na cokoliv, co nedá moc práce 🙂 Kdysi jsem měla systém na zalévání kytek. Taky je fuč, chudinky kytičky. Když já si sotva vzpomenu, že bych měla dát napít sama sobě…
    No, prostě špatný. Ale já počítám s tím, že věkem to přijde. Vždycky to na mě čas od času přijde a nějakou dobu mi systém vydrží. Tak snad jednou i zůstane 🙂

      • To jsem taky… Zpětně to vidím tak, že jedno dítě ti toho hodně dovolí a po čase se zase vrátíš zpátky k původnímu stylu života… U dvou je to horší, ale jak odroste mladší, ještě se to dá, pokud si k tomu neporidis třetí 😀

      • Přesně. Dítě se nesystému také rádo přizpůsobí. I když kvůli ní a manželovi uklízím asi stokrát víc než kdysi :-)))

  3. Dodám – dívala jsem se na ten blog… já tedy kozoroží systematičnost v sobě mám a tohle tedy hladí po duši :-))) Třeba mě to taky chytne :-)))

  4. Byla jsem před časem přihlášená a sledovala FL, ale trochu mě otrávilo to množství komerčních mailů, které mi začaly denně chodit. Tak jsem to zrušila, ovšem některé rutiny se mi líbily, to jo. Třeba pravidelné uklízení „hot spotu“ nebo „antiodkládací úterý“ :). Teď jsem přihlášená na http://www.pojdte-dal.cz/, a sleduji měsíční výzvy, v diskusi občas najdu inspiraci.

    • Jo tam přesně jsem byla taky… A otravilo me to plus jak to tam některé dámy braly smrtelně vážně… Tady to vypadá líp 😉 alespoň zatím

      • Prošla jsem si Teorii domova a tam se mi to líbí. Budu sledovat, je mi to tam sympatické, díky za tip.

Zanechat Odpověď

