Poznámka pod čarou

Když se všichni snaží přizpůsobit všem, jsou nakonec všichni akorát naštvaní a neudělá se nic pořádně… Demokracie ve velké rodině asi moc nefunguje… Nebo jo?

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 responses to “Poznámka pod čarou

  1. 🙂 Demokracie funguje – ale kazdý jeden se v ní musí naučit žít a „používat“ ji. Popsanou situaci dobře znám a uklidňuju se tím, že se prostě všichni pořád učíme :). Jsou ovšem dny, kdy bych pořádnou tyranii uvítala (samozrejmě v pozici tyrana 🙂 Noooo … já to vlasně občas i zkouším a moji malí demokrati mi čelí. Pak to zkouší muž, děti jedno po druhém … stejně jako vy se nikdy nenudíme.

  2. No nevím, zase budu oponent, vždycky jsem byla pro to aby jeden byl hlava rodiny a kategoricky rozhodl ty nepodstatné věci, jako je ekonomie provozu a podobně, já rozhoduji o těch důležitých, jestli sem ty běžence pustit, nebo ne? Cha, Chá……

  3. U nás by ten krůček od demokracie k anarchii byl velice rychlý. Postupem doby jsem zjistila, že s demokracií bychom se nehnuly vůbec nikam a k mé nevůli jsem byla okolnostmi donucena, že musím občas býti tým tyranem 😀

    • No, máme to podobné… Já to zkouším s tou demokracii a když se nedohodnou, tak rozhodnu za ně… Ale horší je, když je to ještě s dalšími dospělými..b

Zanechat Odpověď

