první kino od porodu :P

Tentokrát to trvalo asi nedelší dobu… Mám to tak, že to je vždycky skoro na oslavu 😀 Protože to znamená, že zase začínám mít pomalu i nějaký jiný program, který neobsahuje soplíky, plínky, kojení a krmení. První pokus o opušťák tak úplně nevyšel, šla jsem s kamarádkou na kafe asi 500m od domu, za hodinu byl Vincent vzhůru a řvát vydržel, dokud jsem nepřišla. Ale po tom více než roce se mi to nějak sešlo klasicky v jeden týden a já byla už za dva dny domluvená s jinou kamarádkou na to kino… Zašly jsme na Posledního lovce čarodějnic a sice to byla taková klasická hollywoodská blbina, ale TEN HLAS by snad měli zakázat… 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “první kino od porodu :P

  1. Já měla opušťák jen jednou na dvě hodiny, na sraz z VŠ… V kině už jsem nebyla skoro rok a půl, ke konci těhotenství se nějak nechtělo, ale už se mi stýská. Nicméně víc mi chybí nějaká restaurace s mužem…

    • jo, to mne taky… ale babicky se zatim do hlidani tri deti nejak moc nehrnou, leda rozdelit… a to uz je logisiticky dost narocna vec 😀

      • Vůbec se jim nedivím 😀 já doufám že teď do konce roku jeden večer pozveme babičku a dědu k nám, spolu a v přirozeném prostředí je snad zvládnou… 🙂

  2. To rozhodne chce oslavu. (asi tady není nejvhodnější místo se chlubit, ale stejně – v pondělí jsem byla na pracovní večeři … kolegyně, já a osm chlapů. Až jsem se styděla jak rychle jsem se vratila k lehkemu koketovani. Moc mě bavilo byt „sama“ venku a jeste vic me bavilo, ze se ke mě zucastneni nechovali jako k mamince, ale jako k člověku – maminky pochopí :). Taky jsem to měla chuť oslavit.

Zanechat Odpověď

