Milá Mayko,

Rok zase utekl jako splašený králík a já ti píšu už osmé přání…
Dneska jsi nemohla usnout, jak moc ses těšila na zítřek a svojí oslavu. Už od léta jsi pořád počítala, jak dlouho ještě zbývá do narozenin. Podobně netrpělivě a rychle děláš i většinu ostatních věcí 🙂 Moc mě baví si s tebou povídat o tvém dni a tvých myšlenkách, připomíná mi to dobu, kdy jsem si takhle povídala se svým tátou. Musela jsem vždycky počkat, až mamka, ranní ptáče, usne, pak se potichu vyplížit do obýváku… Těším se z každého tvého vyprávění. Začíná to být vzácné, máš totiž tolik zájmů a kamarádů, že se zastavíš jedině v autě nebo večer. Zdá se, že nejvíc tě zaujal skauting. Pozítří jedeš na první třídenní výpravu a moc se těšíš. Jsem zvědavá, s čím se vrátíš 🙂 Baví tě i keramika a myslím, že máš talent. Druhým rokem chodíš i na balet, ráda pak ukazuješ, co jste se naučili. Odpoledne pak nejraději lítáš venku na kole nebo s kamarádkou, nebo hraješ na počítači.
Většinou jsi dobře naladěná, v pohodě a usměvavá.
Tak všechno nejlepší, beruško moje 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Milá Mayko,

Zanechat Odpověď

