Jesličky zatím nebudou

Aneb ještě ho nedám 🙂

Dneska jsme s Vincentem rozvezli holky a jeli jsme zkusit takovou malou školičku. Nabídla mi to jedna známá mojí mamky, jinak by mě to asi zatím nenapadlo. Práci teď už nemám skoro žádnou a po roce spaní po maximálně dvou až třech hodinách bych toho stejně po večerech moc nepřeložila. Ale řekla jsem si, že to zkusím, tak na dvě hodiny dvakrát týdně a uvidíme. Než jsem tam ráno dojela, tak Vincent usnul. Paní tam měla ještě dvě děti od dvou do tří let. Když se Vincent probudil, hned se nadšeně rozhlížel kolem a pak vyrazil svojí kolenochůzí na auta.
Líbilo se mu tam, i ve školce u Lilly mi vždycky uteče za dětmi do herny. Ale co chvíli se díval, jestli tam jsem.
Pak jsem si všimla, že ta jedna holčička volá na tu paní mami… A ona vůbec nic, asi je to častější. No a pak povídala, že teď klučina poprvé pije z hrnečku… A já jsem si uvědomila, že to chci být ještě alespoň chvíli já, kdo bude u Vincentových poprvé. Že mě to moc baví a nevyměnila bych to za dvě hodiny pro sebe… Protože už vím, jak rychle to uteče a protože to je teď už nejspíš fakt naposledy… Tak asi zkusím nějaké to hraní pro rodiče a děti…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, moje, Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 responses to “Jesličky zatím nebudou

  1. Já jsem jestličky sháněla v roce, měla jsem jít na půl-úvazek, a bylo mi z toho úzko, ale našla jsem takový, ve kterých jsem měla opravdu dobrej pocit! Ale v tom roce jsem byla ráda, že to nakonec nevyšlo. Teď už je to něco jinýho, Tygr má doma jen mě a nudí se se mnou a já na ty herničky nejsem, za mě ztráta času. Navíc realita je taková, že za několik měsíců budu muset do práce:-/ Takže jsem ráda i za tu postupnou a nenásilnou přípravu. To bych totiž asi neusnesla, dát ho někam na celej den. A i tak se budu snažit sehnat půl-úvazek i za cenu uskromnění se, protože máš pravdu, rychle to utíká 🙂

  2. Já tvůj postoj naprosto chápu a schvaluju, i když zároveň si myslím, že za 2 hodiny 2x týdně bys těch poprvé zase tolik neprošvihla 🙂 Ta holčička, která na hlídací paní volá „mami“, tam toho času tráví asi víc.

  3. Chápu 🙂 já ji „dala“ až ve dvou a 3/4 a bylo to na mě tak akorát, kobliha ještě vůbec… 😀

    • May šla v necelých dvou letech, na dopoledne. Ale ona nechtěla domů, chtěla tam zůstat 😀 skoro jsem si to brala osobně 🙂

      • Jo, z Bibiny jsem kolem těch dvou taky měla pocit, že už by to dala. Ale nebyla příležitost a nemůžu říct, že extra lituju. Je to super, když teď chodí, ale zároveň je to taky odstřihávání pupeční šňůry a to je pro nás matky lepší pozvolna 😀 😀

Zanechat Odpověď

